mixer7 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 witam od pewnego czasu mam taki problem. Przy zimnym silniku obroty są dobre czyli na ssaniu ok.1200 po wyłączeniu się ssania 0.9. lecz problem się pojawia gdy osiągnie temperaturę ok. 80 stopni obroty stoją cały czas na 1300(zaznaczam że nie falują). wymieniłem czujnik temperatury cieczy lecz problem jest nadal. Wcześniej wymieniałem odmę bo była pęknięta. Mam jeszcze jedno zjawisko które może przyczyniać się do tego problemu. Mniej więcej w tym samym czasie zaczęły się głuche pukanie we filtrze powietrza. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 kolego sprawdź napięcie na alternatorze u mnie były takie problemy jak mi siadał alternator... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer7 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Napięcie ładowania jest 13.8. Chyba jest dobre dodam tylko że na gazie i benzynie są te same objawy. Podejrzewam że jakby było coś nie tak z alternatorem to obroty by sie nie chrzaniły tylko na ciepłym silniku[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 16:52_________________________________________________i co nikt nie podpowie co to może być? nikt nie miał takich objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 ten czujnik to 2 piny czy 4 ori czy najtańszy zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Odłącz na próbe EVAP i zrób kalibracje. Podłącz pod VAG-a i zobacz jakie widzi obroty ECU i jaki czas wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer7 0 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 to może trochę dziwne ale ten czujnik od temperatury wymieniałem na 4 piny dawałem 22 zł ale obok czujnika z 4 -oma pinami mam także czujnik na 2 piny. dodam że sprawdzałem na ciepłym silniku na tych wyższych obrotach odpięcie czujnika tego na 4 piny i obroty od razu spadły ale potem zaczęły się wahać między 0,9 do 1,3. wojtek26 napisz coś szczegółowo bo nie łapie [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 21:05_________________________________________________A CZY CZUJNIK HELLA MOŻE MIEC COŚ WSPÓLNEGO? JAK TO SPRAWDZIĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się