Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Proszę o sprawdzenie logów(komplecik) statyczne, dynamiczne, BS


pesik87

Rekomendowane odpowiedzi

witam.. sorki jesli jest jakis balagan z tymi logami ale to moje pierwsze.. jak czegos jeszcze brakuje to piszcie to jutro zrobie..

statyczne:

grupa 001,003,004

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56849.html

grupa 007,013,014

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56851.html

grupa 018,023

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56847.html

dynamiczne:

grupa 000

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56848.html

grupa 001

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56853.html

grupa 003

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56856.html

grupa 004

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56850.html

grupa 008

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56852.html

grupa 010

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56855.html

grupa 011

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_56854.html

zrobilem logi BS tylko ze cos sie pomieszalo i w jednym pliku zapisal dynamiczne i BS.. ale po dacie dojdziecie.. BS z 13 wrzesnia..

BS

000

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_57000.html

003

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_57002.html

004

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_57003.html

011

http://vaglog.rtnet.pl/pesik.wschowa_57001.html

prosze o ocene..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szybko

kat wtrysku zle ustawiony jest na late w BTDC a powinien byc w przedziale 0-4 ATDC

turbo z jakiegos powodu niedoladowuje co pociaga za soba niskie odczyty przeplywomierza a to w konsekwencji tnie dawki paliwa wiec auto do mistrzow prostej nie nalezy

1) ustawic kat wtrysku

2) wykonanac logi BS (brakuje 003BS co mogloby pomoc ustalic czy to przypadkiem klopoty z podcisnieniem nie sa przyczyna niedoladowania T)

3) sprawdzic podcisnienie (szczelnosc rurek!)

4) sprawdzic szczelnosc dolotu

W razie jak to nic nie da mozliwe, ze T siedzi, mozliwe ze wydech przytkany

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odp.. jutro zrobie 003bs i wrzuce rano.. posprawdzam jutro jeszcze te rurki. kat byl ustawiany przy wymianie rozrzadu.. i mechanik mowil ze jest dobrze ustawiony.. ale jak mowisz ze nie tak to cos musi byc.. chociaz przed wymiana rozrzadu mialem problem z odpalaniem.. a teraz odpala od strzala.. zero problemow.

powiem Ci ze nie czuje zeby samochod nie mial mocy.. wlasnie idzie jak rakieta.. czyli moze jeszcze mocniej przyspieszac.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto co ma np 130 koni dla jednego jest rakieta a dla drugiego padaka.... dawki sa ciete wiec tylko perpetum mobile daje pelna moc bez paliwa

EGR "jakos chodzi" wiec to niekoniecznie podcisnienie

Polece Ci domowo pozakladac opaski zaciskowe na zapewnie "powtykane" jedynie weze od podcisnienia (na EGRrze, na gruszcze od T itp) + sprawdzanie wszelkich polaczen w dolocie... jak nie to to masz zabawe z odkrecaniem wydechu na probe (na audi klub polska znajdziesz watek z fotostory do tego) i/lub wyciaganiem T na sprawdzenie/regeneracje...

Jezeli chodzi o kat wtrysku to ustawial Ci to mechanik starej daty (nieobeznany z vagcomem - nie przecze, ze z wyczuciem do mechaniki) albo mechanik od klockow i oleju

W logu 004BS (zerknij) wartosc osiagana przez pompe na LATE to 0.2 BTDC (przed gornym martwym p.)

W logu 004S widac (kolumna oznaczona przez "SPEC"), ze kat zadany przez ECU jest 2ATDC (czyli po gornym martwym punkcie) - ale jak widac ten jest niemozliwy do uzyskania (kat faktyczny "actual" jest wlasnie w okolic 0.2BTDC pozniewaz taki jest mozliwy / przy skrajnym wysterowaniu elektrozaworu w okolicy 100%/ - i to wynika z fizycznego ustawienia pompy/jej przekrecenia/)

Zeby mechanik za duzo myslec nie musial i sie nad tym rozwodzic to kontruktorzy uznali, ze "jest ok" w momencie gdy w 004BS-LATE kat uzyskiwalny jest w przedziale 0-4ATDC... i zamiast sciemniac Twoj mechanik moglby sie troche doszkolic i zrobic poprawnie za co wzial kase

Tu to opisalem dokladniej

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=103408

Sa jeszcze teorie, ze kat 1ATDC albo 2ATDC jest najlpeszy bo cos tam ale to juz taka wolna dyskusja o tym, ktora wartosc z zakresu poprawnych jest najlepsza (ale to chwilowo nie Twoj problem bo masz ustawione zwyczajnie zle)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za pomoc.. bo ja sie na tym nie znam.. w najblizszym czasie oddam samochod do ustawienia kata wtrysku.. to wtedy bedziemy patrzec co i jak.. pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za pomoc.. bo ja sie na tym nie znam.. w najblizszym czasie oddam samochod do ustawienia kata wtrysku.. to wtedy bedziemy patrzec co i jak.. pozdro..

kat wtrysku ma zerowe znaczenie dla Twoich problemow z niedoladowanie i cieciem dawki paliwa (dla jasnosci) - po operacji ustawienia kata poprawnie jako user co najwyzej zauwazysz inny poglos pracy silnika na wolnych obrotach ("o.. jest jakos inaczej") i moze bedzie lepiej zaskakiwal przy rozruchu (wiec rewolucji sie nie spodziewaj, bo "poza zakresem" poprawnym to jest naprawde niewiele - jest wiec na to zwrocilem uwage a ze mechanik Ciebie sciemnial wiec zwrocilem a to uwage mocniej...)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc.. i sorki ale nie znam sie na tym.. i nie wszystko wiem.. dzis posprawdzam podcisnienie i dolot dokladnie..

pozdro[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 10:27_________________________________________________witam.. ostatnio samochod zaczal tracil moc.. wiec poszedl do mechanika.. dzis samochod wrocil.. zostalo zrobione

- wyczyszczone turbo

- wymieniona przeplywka na orginalna nowa ( predzej byla jakas chinska)

- poprawiony kat wtrysku na taki jak powinien byc (2ATDC)

- sprawdzony caly dolot i wszystkie przewody podcisnienia

- przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry

i teraz samochod burza.. ladnie sie zbiera od dolu.. jak bede mial czas to zrobie logi i wrzuce do wgladu.. pozdrawiam i dzieki za pomoc.. nakierowanie co i jak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...