Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Drgania silnika i napinacza paska wielorowkowego osprzętu


ogar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Silnik na wolnych obrotach wpada w drgania,wibracje razem z napinaczem paska wielorowkowego osprzętu.Pozostałe koła pasowe pracują równo,paski są w dobrej kondycji.Dzieje się to na zimnym jak i rozgrzanym silniku bez względu czy klima pracuje czy nie.Po podniesieniu obrotów do około 1000-1100 drgania się zmniejszają w sposób widoczny(podejrzewam plecionkę ewentualnie sprzęgło jednokierunkowe alternatora-podczas gaszenia silnika wirnik altka po 1s po zatrzymaniu paska przestaje się kręcić w sposób dość gwałtowny).Ponadto przy EGR jest mokro i nie wiem czy dobrze działa.Zamieszczam tylko logi statyczne bo nie mam jak dynamicznych zrobić.Podejrzewam że kapiący olej z EGR wykończył plecionkę,ale chcę wyeliminować inne ewentualne przyczyny drgań.VAG pokazał również błąd 17664 od czujnika G62-skasowałem i za parę dni zrobię scan jeszcze raz-odpada sprawdzone.Proszę o sugestie bo w dziale diagnostyka temat nie spotkał się z zainteresowaniem :hi:

000 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55212.html

001 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55213.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55214.html

004 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55215.html

007 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55216.html

013 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55217.html

018 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55218.html

023 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55219.html

BS

003 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55223.html]

011 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55222.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wymiany sprzeglo alternatora ( kolo pasowe) pasek i prawdopodobnie napinacz.

plecionka sie okaze czy do wymiany.

G62 - odepnij / podepnij kilka x zlaczke. jezeli nie ulegnie poprawie rowniez do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Musashi.Zacznę od wymiany sprzęgiełka,paska i zobaczymy co dalej.Po wymianie napiszę czy sytuacja wróciła do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Musashi.Zacznę od wymiany sprzęgiełka,paska i zobaczymy co dalej.Po wymianie napiszę czy sytuacja wróciła do normy

obejrz dobrze napinacz. mialem przypadek ze na skutek drgan rozpadl sie na dwie czesci. co sie okazalo dopiero po jego demontazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz za mojej kadencji nie był wymieniany a nie wiem czy Belg coś robił.Paski są ori także napinacz pewnie też.Wymienię go profilaktycznie przy robocie paska i sprzęgła jednokierunkowego bo auto ma już 242000 przelotu a patrząc teraz jak skacze i wibruje to jestem pewien,że nie bedzíe już tak sprawnie pracowal jak przed awarią sprzęgiełka.Dzięki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...