kamilo 0 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Witam, Ostatnio wymieniałem tarcze i klocki. Jednak koła nie obracają się swobodnie, czuć opór podczas obracania kołem gdy auto jest na podnośniku. Rozebrałem hamulce i to co zobaczyłem mnie przeraziło. Tłoczek jest cały pokryty grubą warstwą rdzy (w środku także). Więc moim zdaniem to jest przyczyną mojego problemu. Teraz jak wymienić te tłoczki? Wypompować hamulcem ? Gdzie kupię takie tłoczki i co mi jest jeszcze potrzebne do wymiany ? Jakby ktoś zapodał jakiś porządny opis do tego (nie mogę znaleźć w sieci) to byłbym bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 wszystko znajdziesz na allegro tloczek fi 57, uszczelnienia i prowadnice, wszystko w komplecie do tego smar Ate wszystko rozbierz dokladnie wyczysc i poskladaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo 0 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Dzieki za odp. Jak szukac takiego zestawu. W zestawie naprawczym zacisku nie ma tloczka, prawda? Jakies wskazowki co do wymiany samego tloczka. Co i jak po kolei robic zeby nic nie popsuc? Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 wpisz w wyszukiwarke "komplet naprawczy audi" dzial hamulce i bedzie tloczek masz w zestawie, juz Ci pisalem skaldasz tak jak go rozbierales po odpieciu zacisku zabezpiecz przewod aby nie uciekal Ci plyn jak co to tel do mnie masz ponizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo 0 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-audi-80-a4-vw-b4-b5-golf-i1825716977.html Coś takiego ? Tylko, że do zacisku typu ATE (jak rozróżnić ATE od LUCASA ?) - tłoczek o śr. 57mm ? Da się to zrobić bez odkręcania przewodu hamulcowego? Nie chciałbym ukręcić śruby (nie jest ona w najlepszym stanie..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 to jest do zacisku Lucas, fi 54 jak chcesz miec wszystko jak nalezy musisz odpiac zacisk na zapietym bedzie czesto to poskladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo 0 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Kolego, mam jeszcze jedno pytanie. Zamówiłem w sklepie zestaw naprawczy jednak po sprawdzeniu w internecie nr tego zestawu mam obawy czy on aby na pewno jest do mojego systemu zacisku (domniemam że ATE, w ogóle jak to rozpoznać czy ATE czy Lucas?). Nr. częci jaki mi podał sprzedawca to D4-1048C. Z tego wynika że to jest do zacisków typu Lucas, czyli tłoczek 54mm i nie podejdzie do mnie. Poszperałem w necie i znalazłem zestaw o oznaczeniu D4-1109C -> http://www.sklepy24.pl/marka/autofren-hiszpania/produkt/zestaw+t%C5%82oczka+zacisku+prz%C3%B3d+%5Bd4-1109c%5D+z+t%C5%82okiem+57+mm Coś takiego mam kupić, tak? I jeszcze jedno pytanie odnośnie demontażu zacisku. Tam oprócz elastycznego przewodu trzeba coś jeszcze odkręcać ? ABS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 chyba że masz klocki z czujnikami to jeszcze wtyczke musisz odpiąc tutaj masz link: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-tloczek-audi-a6-a4-100-passat-b5-i1790326185.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo 0 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Ok, jaki tam idzie klucz do odkrecenia tego przewodu ? i jak go zabezpieczyć ?[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 14:59_________________________________________________Dobra wiem, 11 płaska, ale kolejne pytanie - jak tą cholerną śrube odkręcić ? trzyma na amen. Psikam WD-40 ale marny efekt tego jak na razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 mocne szczypce, np Morse'a ale jak odkrecisz to musisz wymienic ten przewód na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo 0 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Dlaczego muszę go wymieniać ? jest w dobrym stanie jak na moje oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 a odkreciles go juz ? Jak nie mozesz odkrecici od strony zacisku to sprobuj od strony przewodu elastycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo 0 Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Nie odkręciłem, ani z tej ani z tamtej strony nie idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepychacz 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 ...ewentualnie kup specjalny klucz do przewodów hamulcowych..koszt około 20pln KINGTONY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się