SZYNKAR 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Mam inne auto ale objaw podobny, właściciel poprzedni był na myjni, zalało komputer i paliło się latem kilka dni coś z chłodnicą. Brak płynu chłodzącego? Wyczyścił odpływ pod aku. Wyschło zgasło i jest ok. TEORIA: Jako elektronik powiem ci że woda na przewodach czujnika (np. w pudełku komputera) może dawać zmianę odczytu czujnika. Przed uszczelnieniem trzeba wysuszyć bo inaczej uwięzisz wilgoć w komputerze= problem nie zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulo24_1985 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 w tedy wysuszyłem, ale nie znalazłem tam śladów wody. ?????????[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 16:56_________________________________________________Odnośnie wentylatora czy on musi się załączać po30 sec. od odpalenia samochodu i chodzi cały czas? Bez względu czy klima chodzi czy nie.[br]Dopisany: 26 Listopad 2011, 19:46_________________________________________________Może ktoś ma taki typ silnika i napisze swoje obserwacje odnośnie wentylatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie znam twojego auta. Jeśli jest wiskozowy (żadnych kabli) to się kręci cały czas podczas pracy silnika, na zimnym silniku wolniej. We wszystkich autach jakie spotkałem elektryczny wentylator na zimnym silniku jest wyłączony. Jak się silnik zagrzeje ponad miarę włącznika termicznego to się załącza. Benzyna, na postoju latem po jakimś kwadransie na biegu jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulo24_1985 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Dziś byłem w serwisie audi na radzymińskiej u Szewczyka. Wymienili mi 3 cewki zapłonowe z okazji akcji ich wymiany(o której dowiedziałem się z tego forum i bardzo dziękuje). Rutynowo podłączyli mi samochód pod kompa i dostałem wydruk : 16500 P0116 008 Czujnik temperatury płynu chłodniczego -G62- Niewiarygodny sygnał Sporadyczna 16804 P0420 001 Układ katalizatorów, rząd 1 Za mała skuteczność Statyczność Dodam że paliła mi się kontrolka silnika a teraz już nie. Gdzie się dokładnie znajduje ten czujnik i czy kwalifikuje się do wymiany? Może to już finisz mojego problemu z moją niunią?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 U mnie było to samo, wentylatory włączały się na zimnym, wymiana czujnika który jest z tyłu silnika przy wejściu na głowicy (zielona wtyczka) rozwiązała problem od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulo24_1985 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Jest kolejny problem przy wymianie czujnika g62 rozsypała się plastikowa zawleczka. Czy dostanę tą zawleczkę gdzieś?ile kosztuje? Może inny sposób jest? Pomocy!!! :wallbash: :wallbash: [br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 15:36_________________________________________________sytuacja opanowana, zawleczka to groszowa sprawa 4zł za sztukę w aso.[br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 17:36_________________________________________________Po wymianie czujnika nie zauważyłem żadnej poprawy. Prawdopodobnie zmiana nastąpi po wykasowaniu błędów? Czy mam racje? [br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 17:38_________________________________________________Proszę niech mi ktoś odpiszę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się