kamil24pl Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 cześć kupiłem zegary pochodzące z s4 b7 kolor(z pinem) i chce je założyć do swego a4 b7 2.0tdi czy jest sens brać się za to.
domjenick Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 cześć kupiłem zegary pochodzące z s4 b7 kolor(z pinem) i chce je założyć do swego a4 b7 2.0tdi czy jest sens brać się za to. s4 to benzyna i skala jest do 8 tysięcy obrotów ,więc jak chcesz to skalibrować?
kamil24pl Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 no niby obrotomierz będzie się kręcił do 6tyś. tak przynajmniej zapewniał mnie Flyer od którego je kupiłem. mi to tam nie przeszkadza. głównie chodzi mi o kolor i teraz mam w milch (angol) a chce w km/h.
vahu Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Wg mnie nie podejdą do 2.0TDI. :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 no niby obrotomierz będzie się kręcił do 6tyś. tak przynajmniej zapewniał mnie Flyer od którego je kupiłem. mi to tam nie przeszkadza. głównie chodzi mi o kolor i teraz mam w milch (angol) a chce w km/h. no kręcić to będzie tylko wizualnie,bo fizycznie dalej będziesz mieć tyle,ile normalnie diesel się kręci do odcinki jeśli tylko to jest "problemem" to ok
kamil24pl Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 dla mnie to nie problem. raczej nikt nie będzie patrzył mi na obrotomierz. ale ten znaczek s4 i kolor robi wrażenie (przynajmniej dla mnie), jak mam ten pin to vag wystarczy dla mojego elektryka czy trzeba mieć ten drogi komputer co podobno kosztuje 20tyś??? a mam tylko jeden kluczyk to koniecznie muszę mieć drugi czy na jednym da rade to ogarnąć???.
Panton Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 vagiem nic nie zrobisz nawet jak masz PIN..... skłaniałbym się do tej drugiej opcji - "drogi komputer...." i kosztuje więcej niż 20k pln ps: a drugiego kluczyka nie musisz mieć...
kamil24pl Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 nie mam na pewno muszę mieć?.
uciniak Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 No raczej tanio to nie bedzie,wydaje mi się że min. z 400-500zł za wymianę licznika jeśli podejdzie .
Panton Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 nie mam na pewno muszę mieć?. bez odpowiedniego softu nic z tym nie zrobisz... RB8
kamil24pl Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 no to mam problem. bo wątpię żeby ten mój elektryk miał ten odpowiedni sofcik. a jak z tym drugim kluczykiem muszę pierw go dorobić czy się obejdzie bez niego.?
Panton Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 drugi kluczyk nie jest Ci potrzebny..... możesz go dorobić później... oczywiście zakodowanie go (immo) wymaga odpowiedniego softu + wiedzy..... vag, vcds, can commander itp nic nie zrobisz w B7
kamil24pl Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 dzięki za podpowiedzi. wynalazłem nowego magika co się zarzeka ze ogarnie temat w 4 godziny i ponoć ma odpowiedni sofcik i podobno nie takie cudactwa wykonywał. no cóż poczekamy zobaczymy. jestem umówiony na środę dam znać czy coś z tego wyszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się