Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPG] 2005 WERSJA US


trucker hiob

Rekomendowane odpowiedzi

tak, filmik super jak i autko i oczywiście te drogi robią wrażenie, świetne łuki, piękna okolica, mały ruch a w Polsce co z M3 jak lewy pas blokuje Daewoo Tico :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trucker hiob wiedz jedno, im dłużej u nas będziesz na forum to większe prawdopodobieństwo że zaczniesz modzić (udoskonalać) swoją B7, tylko spojrzysz co inni robią, większe czy delikatniejsze mody :evil::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trucker hiob wiedz jedno, im dłużej u nas będziesz na forum to większe prawdopodobieństwo że zaczniesz modzić (udoskonalać) swoją B7, tylko spojrzysz co inni robią, większe czy delikatniejsze mody :evil::)

Audi to auto mojej żony, nawet mi nie pozwoli przykleić jej polskiej rejestracji. Inna sprawa, że już takiej ładnej i niezniszczonej jak ta na BMW nie mam. Na razie więc nie planują żadnych modyfikacji, ani w Audi, ani w BMW. Jednak gdyby coś byo, to chyba prędzej BMW. Audi zostanie dziewicą (po drobnej stłuczce poprzedniego właściciela :polew: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale jak by żona zobaczyła na żywo pakiet S-line zewnętrzny to zaraz by chciała taki założyć u siebie :decayed:

Podgląd na były wóz alvaro :arrow2:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=110935.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no proszę, tak się jeździ z przepisami :decayed:

:embarrassed::blink: To ja złamałem jakiś przepis, panie władzo? Musiałem się zamyślić, przepraszam... :naughty: To naprawdę przedostatni raz. :polew:

[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 23:06_________________________________________________

Wracając do tematu, czyli do Audi A4:

...

Widzę że średnie spalanie 9,3l/100km więc całkiem spoko :-) quattro mi troszkę więcej pali ale co dziwne czy jadę spokojnie czy dynamicznie to więcej niż 11 średnio mi nie wzięła :good:

Mam już jakieś konkretne dane, po wlaniu do pełna i przejechaniu 700 km. Jazda głównie po przedmieściach, trochę świateł, trochę autostrady. Średnie zużycie wyszło wg. komputera pokładowego 8,5 l/100 km, a faktyczne 9 l/100 km. Nie ukrywam, że jestem bardzo usatysfakcjonowany. :) To 30% lepiej niż paliła nasza Mazda 6 z silnikiem V6 3.0. Także przebieg między tankowaniem dłuższy o ponad jedną trzecią. :naughty:

Autko już ma 150 tys km przebiegu, a ja mam pytanie: Jaki ja mam napęd rozrządu w tym silniku? To jest rocznik 2005, 2-litrowa benzyna turbo 200 KM. Tam jest pasek, czy łańcuch, a jak pasek, to kiedy go trzeba wymienić? W instrukcji obsługi nic nie ma o pasku, ale przed chwilą w ASO powiedzieli mi, że tam jest pasek i trzeba go wymienić przy przebiegu 105 tys mil, czyli 165 tys km. Coś mi się tu nie zgadza... :mellow:

DSC03648.jpg DSC03653.jpg DSC03654.jpg DSC03655.jpg DSC03656.jpg DSC03657.jpg DSC03658.jpg DSC03659.jpg DSC03661.jpg DSC03662.jpg DSC03663.jpg DSC03666.jpg DSC03667.jpg DSC03668.jpg DSC03676.jpg DSC03677.jpg IMG-0727.jpg IMG-0730.jpg IMG-0731.jpg IMG-0732.jpg IMG-2938.jpg IMG-2939.jpg IMG-2940.jpg IMG-2942.jpg IMG-2944.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc graty wozu , :hi:

ps , rozrząd masz na pasku a nastawnik zmiennych faz rozrządu na łańcuchu wiecej tu w temacie :http://a4-klub.pl/index.php?/forum/209-20t/

Przy wymianie rozrządu czasami warto wymienić łańcuch i napinacz przy jednej robocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam smutną wiadomość dla wszystkich fanów tej wspanialej marki. Okazałem się zdrajcą i zamieniłem nasze Audi na BMW F30 328. Prawdę mówiąc wcale nie było takie pewne, że następcą Audi będzie Bimmer, ale akurat tak nam wypadła wyprawa na zakupy. Mieliśmy jechać najpierw do BMW, potem AUDI i ewentualnie na koniec do Mercedesa, ale od dealera BMW wyjechaliśmy już nowym samochodem i dalsze odwiedzanie dealerów mijało się z celem.

Powód dla którego rozstałem się z Audi był dość prozaiczny. Przy kolejne wymianie oleju czekała mnie wymiana paska rozrządu, co u nas nie jest tanie. Zostałem uprzedzony, że koszty kolejnego przeglądu to ok. 2000 dolarów, a wartość auta to jakieś 5, czy 6 tysięcy. Do tego bezstopniowa skrzynia biegów - na razie bezproblemowa, ale auto miało 150 tys km i w wielu miejscach można wyczytać, że to jest czas, gdy zaczynają się z tą skrzynią problemy.

Dlaczego zatem BMW, a nie Audi? Przede wszystkim BMW wygrało nas doskonałą ofertą serwisowo-gwarancyjną. 4 lata gwarancji i 4 lata darmowych przeglądów, łącznie z wymianą wycieraczek, żarówek itp. A ponieważ nasze auto było lekko używane, miało pół roku i 8 tys km, dostaliśmy nie tylko 6 tys dolarów zniżki, ale w promocji dodatkowo jeszcze jeden rok gwarancji.

Zatem dziś w garażu mamy dwa samochody BMW, a Audi, zostawione u dealera, szuka nowego domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...