Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG + a4 1,9 TDi 90km + za diabła nie da się skasować oil


bronson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

znowu z pytaniem...

jako że świeżo nabyłem interfejs z viakena potestowałem na swojej niuni i dzis do kumpla podjechałem co ma a4 sedana tdi 90km z 95r. chyba i miałem gwoździa... u siebie skasowałem oil, ins 1 wszystko jak po maśle a u niego .... vagcom połaczył się z kompem wyświetlił numer itp ale jak wlazłem w adaptację to za diabła nie mógł odczytać ani kanału 5 ani 6 ani 7.... a tym samym nie mogłem mu skasować OIL, co to może być ????

Dodam tylko że zauważyłem u niego fajny mały bajer, przełącznik obrotowy o chyba 6 czy 7 pozycjach z którego bodajże 3 przewody zapylają do kompa, jak kupował furę, prywatny importer powiedział mu że to tempomat ;))) przełącznik ten umieszczony jest w konsoli środkowej za dzwignią zmiany biegów przy przejściu z tego plastiku dokokoła wajchy na ten pod ręcznym na pionowej części, szkoda że aparatu nie miałem bo bym fotki walnął... nie mniej jednak kumpel opowiadał że jak już fure kupił to zaczął się tym przełącznikiem (pokrętłem) bawić i jak miał niskie obroty albo zimny silnik to jak przełączył inne położenie niż standardowe to mu się silnik zaczął dusić... ale jak się na standardowym ustawieni bujnął do 100tki to jak podkręcił to jakby auto parenaście kucy więcej miało... w komorze silnika ani w komorze kompa brak jakichś power boxów... może to zmieniony soft w kompie albo całe kośći??? a może siakiś niestandartowy komp????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronson, dziwna sprawa, ze nie mogles. bylo sprobowac innegeo oprogramowania.

Co do tego niby chipa to cos mi to podejzane, napewno nie ma nigdzie box-a wpietego :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VWTool pl - wejdz WSKAŻNIKI - KASUJ SRIs - i tam masz kasuj OIL

Hehe. Szybko się uczysz :wink: A nie mówiłem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem i vagcomem i vagpl i vwtool ale przez adaptacje... ale w swoim bez problemu skasowałem wszystko... żałuję że nie spisałem numeru kompa...

Boxa na bank nie ma... zresztą jak by wytłumaczyć dławienie na wolnych obrotach jak ma to pokrętełko przekręcone z normalnej pozycji... tylko na normalnej silnik na wolnych obrotach oraz jak jest zimny chodzi dobrze.... przekręcenie poza normalne ustawienie daje wyczuwalnego kopa jak się depnie na trasie, jak by silniczek dodatkowe pare kucy zwerbował...

zresztą dałem włascicielowi adres forum... mam nadzieje że zawita i może więcej sam opowie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem i vagcomem i vagpl i vwtool ale przez adaptacje... ale w swoim bez problemu skasowałem wszystko... żałuję że nie spisałem numeru kompa...

Boxa na bank nie ma... zresztą jak by wytłumaczyć dławienie na wolnych obrotach jak ma to pokrętełko przekręcone z normalnej pozycji... tylko na normalnej silnik na wolnych obrotach oraz jak jest zimny chodzi dobrze.... przekręcenie poza normalne ustawienie daje wyczuwalnego kopa jak się depnie na trasie, jak by silniczek dodatkowe pare kucy zwerbował...

zresztą dałem włascicielowi adres forum... mam nadzieje że zawita i może więcej sam opowie....

Może ktoś jakiś potencjometr podpiął pod czujnik temperatury, żeby na zimnie lepiej paliło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...