Prz3m0_ 0 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Witam serdecznie Szykuje mi się wymiana poduszek silnika. Moje pytanie jest takie: jak to zrobić? czy można to zrobić w warunkach domowych, czy lepiej nie bawić się z tym samemu? Od kierowcy znajduje się poduszka z czujnikiem, od pasażera natomiast - bez. Prosiłbym o dokładną instrukcję, krok po kroku. Z góry dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Pasuje to zrobic na kanale albo podnosniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0_ 0 Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Witam. Oczywiście kanał mam u siebie,ale nie wiem czy mam podnieść samochód czy tylko silnik,no i czy coś mi nie spadnie,czy te poduszki odkręcać najpierw górę czy może dół. Właśnie takie odpowiedzi mnie interesują. Z góry dziękuję za każdą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Z tego co pamietam w moim B6 pod silnik podkladasz deche i windujesz auto na dol delikatnie . Nic trudnego dkrecasz sruby raz po lewej a pozniej po prawej stronie . Trzeba odkrecic jeszcze chyba laczniki i stabilizator zeby byl lepszy dostep . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prz3m0_ 0 Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Po odkręceniu łączników i stabilizatorów to przypadkiem nie zmieni się zbieżność albo geometria? Może ktoś jeszcze coś dołoży do tego wątku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 łączniki i stabilizator nie mają nic do zbieżności, one tylko tłumią drgania i usztywniają równocześnie koła po obu stronach auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolaj85 3 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 WRC Ci dobrze mówi Od dołu najlepszy dostęp. jak masz kanał to bedzie trzeba podgiąć silnik i czymś go unieruchomić, na podnośniku sprawa jest prostsza, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Wjeżdżasz na kanał, deska pod auto. Otwierasz maskę, odkręcasz śruby od obydwóch poduszek silnika, zamykasz. Odkręcasz śruby od przedniego odbijaka (umocowany do pasa przedniego). Wyjmujesz lewarek i podnosisz silnik do góry, uprzednio wykręcając dolne śruby od poduszek. Odpinasz wtyczkę. Dla ułatwienia można jeszcze odkręcić śruby poduszek skrzyni biegów. zakładasz nowe poduszki i w odwrotnej kolejności składasz. Powinieneś sobie poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się