Gajzer 0 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Witam , a wiec tak cos stuka a nie wiem cio:( bylerm na szarpakach , tył+przod, amorkach i wszystko w porzadku,wydech tez to nie jest:( aa napisze jakie sa objawy,a wiec skrecajac w prawo lub lewo dos ostro ale nie zawsze cos mi puknie z tyl lewej strony tak jakby na wysokosc tylnych drzwi:( i przy prostowaniu kół tez puknie raz czasem 2:( zdarylo mi sie tez to samo stukniecie jak wsiadly 2 osoby do tył i ruszylem:( nie mam pojecia cio to moze byc:( chyba musze poczekac az nasili sie to bardzo mocno lub odpadnie cos:) jak ktos ma pomysł lub mial podobnie proszony o odpowiedz:) amorki i zawieszenie sa ok,sprezyny na oko tez, wyszarpany zostal ostro i nic nie pokazalo:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushi 0 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Sprawdz wahacze ale chyba opacja z tym ze czekać aż objaw sie nasili az tak ze bedzie można namierzyć przyczynę jest rozsądny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 stawiam na tuleje tylnej belki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 stawiam na tuleje tylnej belki hmm tuleje byly wymieniane 2 razy:( poniewaz za pierwszym razem mechanik (mlody) je troszke zeszlifowal no i pozniej byly luzne a za 2 razem wkladal moj mechanior czyli jego szef i wlozyl je rozgrzewajac no i na szarpakach by to pokazalo:) ale diagnoza dobra bo kazdy inny mechanik mi tak doradza:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeśli to od "zawieszenia" to sprawdz, przykecenie koła, luz na łożysku, tyleje w wahaczu, amortyzator jeśli nie jesteś pewien żródła stuków a są one dzwine to - hamulce (mocowanie klocków) albo inne luźne elementy np. wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeśli to od "zawieszenia" to sprawdz, przykecenie koła, luz na łożysku, tyleje w wahaczu, amortyzator jeśli nie jesteś pewien żródła stuków a są one dzwine to - hamulce (mocowanie klocków) albo inne luźne elementy np. wydech.wydech na 100 % nie ale z tymi lozyskami moze byc strzal w 10 sprawdze narazie czy kolo nie chodzi na boki, a zaczyna sie ten stuk nasilac wiec bedzie latwiej zlokalizowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się