Onkel 9 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Koledzy mam problem z temp. w aucie. ( w sumie było tak od kupna auta ale przy 18 stp. i klimie chłodziła fajnie więc nie stresowałem się teraz jest ro uciążliwe) Opisuje sytuacje. Mam np. 19 stopni wtedy leci chłodne powietrze. Daje 20 trochę cieplejsze. przy 22 stp. już czuc mocne ciepło i w sumie czy jest 22 czy 25 leci takie samo. Za szybki przeskok jest. A w aucie po przejechaniu 5km nie idzie wytrzymać. Mam jeden błąd na klimie 735 (G143). Pisałem kiedyś o nim i silniczek który jest przy klapce nad wiatrakiem chodzi sprawnie i wszystko ok. Robiłem nastawy i nic. Poradzicie coś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Tematow o klimatroniku jest sporo wystarczy poszukac http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177354.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=130170.30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Czytałem te tematy. Mam nawet schemat klimy do A4 B6 chłopaki kiedyś mi podesłali i wychodzi na to, że na zdjęciu http://postimage.org/image/16fjyhc10/ jest to silniczek oznaczony numerem 3. Ale jeśli on u mnie działa to może coś być w środku w nim co steruje jakoś i daje błąd do sterownika?? Chłopaki w A6 pisali o podobnych problemach i jakieś zaworki czyścili... Zamienie jeszcze ten silniczek z kolegą bo on nie ma błędu i napisze co i jak ale możecie mi podpowiedzieć czy jeśli on działa to i tak może dawać błąd 735.... Choć idąc tym tropem bardziej wychodziło by że to silniczek: 5 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G A nie 3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L)...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Trzeba rozkrecic schowki i popsikac we wszystkie silniczki moze czyms takim http://www.hil.pl/-p-237.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Dobra w pon. jak będzie pogoda ściągnę schowki i posprawdzam wszystko dodatkowo zamienię z kolegom ten silniczek nr 3 na foto. A nie mogę wd40 albo forcha mam kontakt spray?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 A nie mogę wd40 albo forcha mam kontakt spray?? Mozesz i tymi popsikac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejd 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 kolego mam ten sam problem, takie same audi ten sam silnik i rocznik, tyle ze u mnie od 18 stopni zaczyna grzać jak szalony, jak znajdziesz przyczyne to daj znać, ja w piatek podlacze a4 pod kompa i moze sie czegos dowiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się