wiciuh83 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Drodzy klubowicze. Mam problem z licznikiem 1/2fis Gdy kupiłem moje Audi (dodam A4 1.9tdi 99r 110koni) był pęknięty wyświetlacz. Po uciążliwych poszukiwaniach kupiłem takowy i podpiąłem do swojego autka. Wszystko jest oki ale mruga kontrolka immo. Ku mojemu zdziwieniu samochód normalnie zapala. Nie ukrywam , że trochę mnie to denerwuje. Co mógłbym zrobić by się pozbyć tego problemu? Z góry dziękuję za pomoc. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 wyjmij żarówkę i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 poprostu podpiołes nowy licznik i zapalił? nie kodowałes immo? w 99 masz immo w zegarach. powiedz jeszcze czy masz licznik już z cyfrowym zegarkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciuh83 0 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Licznik mam z cyfrowym zegarkiem. I dokladnie po podpieciu innego licznika zapali bez kodowania klucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 to masz coś namiesznane bo jak masz cyfrowy zegarek i bez kodu immo i bez rogramowania kluczy tylko po włozeniu nowego liczniak odpaliłes auto to coś nie tak widze dwa wyjscia. jak nie chcesz drązyć i immo ci nei potzrebne podklej tarcze czarną tasma a jak byś chcial wiedziec co sie dzieje zacznij od vaga i bładów moze ktoś grzebał i wyłączł immo. tylko dziwi mnie migająca kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciuh83 0 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Mój kuzyn ma kabelek z programem i dzis podpiął mi Audi. Są jakieś cztery folty związane z immo. Jeśli mówisz o jakimś zamieszaniu w elektryce to przypuszczam że alarm może być powodem. Po wyłaczeniu z pilota i otwarciu drzwi po 10s sam sie uzbraja wiec może tez cos mieszac w odcieciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 To może ja podrzucę faulty z ww. samochodu: Instruments: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent -> /tu wskazania poziomu paliwa są, nie pokazuje zera, choć o ile pamiętam z poprzednim licznikiem był z tym jakiś problem/ 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-10 - - - Intermittent 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent -> /tu problem jest znany, pojawia się przerwa w obwodzie czujnika/ 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Engine: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground P1538 - 35-00 - - -> /padnięty czujnik/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się