siwyBT 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Koledzy problem polega na tym ze na zimnym silniku jak postoi przez noc musze go zakrecic na 2 razy, jak juz zapali ma wysokie obroty cos kolo 1tys i buchnie chmura spalin z rur ale pozniej niekopci, w lato niebylo tego problemu tylko jak sie sie ochlodzilo, czego to moze byc przyczyna ? szperalem po forum ale nie znalazlem nic podobnego! [mod]Czy masz problemy z prawidłowym wstawieniem prefix-u!? Czy sadzisz, że w każdym B6 jest tylko silnik diesla jak Ty to wstawiłeś [ALL B6] - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiskuzz139 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Moze swiece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diablo 2 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Dokładnie mogą być to świece żarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyBT 0 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 z tego co mi wiadomo poprzedni wlasciciel wymienial swiece zarowe mam nawet na to jakis wyblakly swistek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiskuzz139 0 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 moga byc lipne i idzie na nich duzo zaklucen... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się