RoBoPL 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Witam mam problem z moim autkiem a mianowicie chodzi o dymienie: gdy zostaje odpalony (odpala na tykniecie) czasem silnik sie buja jak bylby zakrztuszony,na zimnym silniku odrazu dymi na niebiesko! w poniejszych fazach dymu przy przyspieszaniu na kazdym biegu! -turbina wymieniona na zregenerowana -EGR wyczyszczony (możliwe ze do wymiany) -auto ma 250 tys przebiegu Intercooler badz jego doloty mogą byc przyczyna takiego dymienia !? czy czyszczenie go ma sens? naprawde nie mam juz sil na to dymienie!! pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Silnik do wymiany Poczytaj to: http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Dym-z-rury-wydechowej,wid,8392109,wiadomosc.html?ticaid=1d395 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoBoPL 0 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 od razu silnik do wymiany!! czy jak Ciebie boli głowa to od razu wymieniasz głowę? najpierw trzeba sprawdzić wszystkie opcje a dopiero później wymieniać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Możliwe że jak dymi to może być uszczelka umnei była i właśnie dymił sprawdź stan płynu chłodniczego czy nieubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 od razu silnik do wymiany!! czy jak Ciebie boli głowa to od razu wymieniasz głowę? najpierw trzeba sprawdzić wszystkie opcje a dopiero później wymieniać... To była metafora chodziło mi o remont, w najmniej drastycznym wypadku tylko uszczelka i planowanie głowicy [br]Dopisany: 18 Październik 2011, 23:55_________________________________________________Zobacz czy na korku i bagnecie nie robi się biała śmietana. Nie jeździj tym autem tylko do mechaniola, czapa w górę i diagnoza :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Sprawdz jeszcze caly dolot czy czasem jakis waz sie nie przetarl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoBoPL 0 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Witam -Piany nie ma -oleju nie ubywa -plyn chlodniczy rowniez bez zmian z tego co zobaczylem to jeden waz jest troszke mokry przy zaciskach,tak jakby byl lekko nieszczelny. pozdrooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris166 0 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Może uszczelniacze zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 witam mi tez tak dymi musze uszczelke vacu pompy wymienic dymi do rozgrzania silnika pelnego. hmm mi nie ubywa plynu ani nic ja slyszalem ze jak pompki leja to wlasnie tak dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się