ks28krk Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Witam moj problem jst nastepujacy po wymianie listwy kostek wtryskiwaczy paliwa i przelutowaniu przewdów do instalacji lpg problem pojawił sie taki ze na zimnym jst ok po zagrzaniu silnika i przełaczeniu na lpg na wolnych obrotach troszke rzuca silnikiem minimlnie na swiecach ngk szarpie i wyskakuje bład za bogata dawka paliwa po wymanie na swiece irydowe problem jest minimaly czyli delikatnie kołysze silnikiem ale bez błedu na desce czyli teoretycznie jest ok ok ale czuc lecz spalanie na swiecach irydowych jest wieksze wiec przeszedłem znowu na ngk nie wiem co robicz czy gdzies jest delikatne przebicie na lutach nie wiem.Prosze o podpowiedz.Moje gg 6564422.
sgx Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Hej, przebicia na przewodach raczej mieć nie będziesz, bo to niskie napięcie, - każdy gar ma włąsną cewkę WN, gdzieś czytałem, że podobno kondycja samych cewek też ma wpływ na prace silnika więc jak cierpisz na nadmiar kasy możesz spróbować - btw, jakiś czas temu (2-3msc) swoje wymieniłem na koszt Audi (też mam ALT '03 Avant) zadzwoń zapytaj może zrobią Ci prezent)
wojtek26 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 A czy po tych zabiegach robiłes adaptacje PB oraz autokalibracje LPG.
ks28krk Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 zamiana cewek była po nagrzaniu silnika tak sie dzieje wydaje mi sie ze cos na instalacji jest miałem kolege sprawdzał wszystko było ok powiedział aby jezdzic na pb w celu wyczyszczenia przepustnicy bo silnik stał długo bo był zmieniany zrobiłem 150 km na pb było mniej ale było po właczeniu gazu araz zapalił sie czek sonda za uboga mieszanka hmm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się