Skocz do zawartości

sgx

Pasjonat
  • Postów

    268
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sgx

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Czestochowa

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CJXC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sgx

2

Reputacja

  1. Spróbuj odłączyć akumulator na jakieś 60 sekund jak nie pomoże to trzeba zakodowac vagiem Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
  2. Dodatkowo jeśli dawno nie wymieniales żarówek może być ze włókno jest uszkodzone i na wertepach przerywa lepiej profilaktycznie wymienić Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
  3. Jeszcze jedno pytanko mojego tematu, jaka logika stoi za podświetleniem włącznika? konkretnie chodzi mi o żółtą diodę auto (i czerwoną też), światła działają ale dioda działa jak chce, raz świeci raz nie
  4. No właśnie tego kabla jeszcze nie przecinałem, bo nie widziałem nigdzie takiej instrukcji, dzięki sprawdzę po południu jak działa :]
  5. cześć próbowałem dziś podłączyć sobie czujnik zmierzchu zgodnie ze schematem w poniższym wątku ale natrafiłem na 3 problemy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/301862-schemat-instalacji-clh-drl-h7-w-a4-b6/page-1 poprzednio moduł E aktualnie F (wraz z przełącznikiem auto) póki co bez chl, zrobiłem niezbędne połączenia pomiędzy lusterkiem, mce wyłącznikiem a lampką no i podczas testowania trafiłęm na problemy, po pierwsze ciągle wyskakuje na FISie błąd od czujnika zmierzchu, żółta dioda przy auto się nie zapala normalnie jest wyłączona, a później oświeca się na czerwono, #2 po przekręceniu kluczyka ksenony na sekundę się włączają (rónież w pozycji 0) po trzecie jak podłączyłem zasilanie lustra, pin 1 włącznika i 18C MCE to jakby zapłon był cały czas włączony (nawet bez kluczyka w stacyjce) auto da się zapalić ale o dziwo nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik ciągle pracuje, żeby go wyłączyć musiałem wyjąć wtyk C z MCE a później odłączyć pin 18 (wróciło do normy - wyłączenie zapłonu wyłącza silnik), dodatkowo mam problem z kontrolą żarówek nawet bez przeróbek w instalacji na moim "E" wszystko jest ok na tym nowym "F" wskazuje błąd przeciwmgielnego lewego tylnego, natomiast jeśli włącze halogeny żarówka zaczyna świecić i błąd znika - uszkodzony moduł?. Po przełożeniu modułu przyuczyłem go do VINu oraz zakodowałem, jakieś sugestie? dzięki
  6. Moja opinia tej sytuacji jest następująca @Afroo. sprawdź proszę czy są jakieś problemy podczas użytkowania jeśli tak być może masz coś nie tak z kablami jeśli wszystko gra to: box wysyła ramki tak długo jak radio jest włączone (ekran świeci) jeśli zgaśnie to przestaje wysyłać, ma to związek z tym, że gdybym cały czas wysyłał auto nie poszłoby lulu i w efekcie szybko bateria by się wyczerpała. Jeśli bardzo bardzo Ci to przeszkadza to można spróbować zmienić warunek kiedy ma tą ramkę wysyłać, będziesz musiał podjechać do Gliwic/Częstochowy na wymianę softu byłbym zapomniał, o 11:48 to był początek czy koniec podróży?
  7. sgx

    Falowanie obrotów

    Panowie, czy ma ktoś może możliwość sprawdzenia numeru części chodzi mi o ten trójnik króry idzie od eżektora w prawo tuż pod zbiornik wyrównawczy, widzę że pękł i niestety oprócz falowania i słabych hampli świszcze jak stary czajnik
  8. sprawdź czy jak masz otwartą klapę bagażnika to zegary informują Cię o tym fakcie? u mnie zamek szlag trafił od przeciekającej wycieraczki klapy, kapało na kostkę i rozpuściło styki
  9. jak masz kabel to podłącz, w blokach pomiarowych można sprawdzić wszystkie pozycje joya jeśli coś nie działa albo jest nie podłączone to zobaczysz że nie reaguje, nie zawadzi sprawdzić czy dobrze wpiąłeś wtyczki w silnik szyby, skoro same szyby działają i da się nimi sterować (np prawą stroną) to znaczy że can i zasilanie jest dostępne. Czasem przy grzebaniu coś pójdzie nie tak, więc profilatycznie odłączyłbym na minutę, dwie akumulator - windowsowi reset pomaga
  10. Nie ma bo w oryginale idą do MK a nie do drzwi Wysłane z mojego SM-T700 przy użyciu Tapatalka
  11. Wkleję po południu, uszkodzony nie wiem jest równomierny no i się sciemnia Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Zdjęcie średnio wyszło więc wklejam z przed instalacji https://www.dropbox.com/s/yj2wzui3qluduza/2015-07-21%2014.53.39.jpg?dl=0
  12. Hej, Ostatnio kupiłem/założyłem fotochrom zewnętrzny (b7 bez ramek) i mam jedno pytanko, wkłady które przyjechały są w różnych odcieniach, lewy jest taki złotawy a prawy normalny bezbarwny, wie ktoś może z czego to wynika?
  13. 1. Ja się podłączyłem pod bezpiecznik od przednich szyb, bezpiecznik na 10-15A a kabelek do zasilania ~0.25mm więc raczej nie powinno być problemu 2. Nie wiem z czego ja kupiłem miedziane ale takie wielkie że bym je musiał młotkiem zagniatać więc ostatecznie przewód odizolowałem uformowałem na wymiar i pocynowałem żeby się nie rozleciał 3. Nie, bo bez podłączonego CANa silniki usypiają się w kilka sekund - przyciskiem ich nie wybudzisz, ale dziwie Ci się że nie przeciągnąłeś od razu reszty, w końcu to tylko 3 przewody na stronę między słupkami
  14. i jak rozwiązałeś problem? ja mam tak samo z tym że nie wkładałem oryginalnych spryskiwaczy tylko zamienniki, czasem jeden lub oba nie złożą się do końca wystają tak niewiele poza szerokość klapki, zauważyłem że pod spryskiem na 'wałku' jest taki plastikowy dystans i on się rusza więc może on się nie układa i dlatego się nie chowa, jakby go wyciąć to sprysk powinien zaprzeć się na klapce więc chyba je wytne i wtedy zobaczę
  15. Może kulka silnika wypadła z panewki, nasłuchaj czy silnik chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...