Skocz do zawartości

kiko79

Pasjonat
  • Postów

    783
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kiko79

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kiko79

3

Reputacja

  1. będzie trudno znaleźć, ale lepsze to niż zamiennik który za chwilę i tak zardzewieje
  2. nie przesadzaj. nie wiem jak 2.7 bit, ale 1.8T aż tak wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił. Audi robiło wrażenie jak się przesiadałeś z poloneza do 80-tki wiele lat temu.
  3. a te tłoki to tureckie są? Jeśli tak, to jesteś pewny jakości? a co z kołem dwumasowym?
  4. połączenie czwórnika z dolotem możesz uszczelić taśmą samowulkanizująca. To jest jakiś błąd konstrukcyjny, bo jakbyś nie kombinował to połączenie nie jest sczelne. A gruszka powinna wchodzić ciasco w chłodniczkę oleju. Tam wycieków nie mam. Po to to jest żeby gruszczką ściekało i wracało do miski olejowej. Problemem jest olej w dolocie, bo jak masz tego dużo to prędzej czy później padnie katalizator.
  5. kiko79

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    motul się nie zepsuł, tylko na polskim rynku jest dużo podróbek. U oficjalnych dystrybytorów tej marki ceny są kompletnie inne niż w "olejowych dziuplach" których właściciele rzekomo sprowadzają ten olej w ilościach hurtowych na własną ręke i to niby daje niższą cenę. Baju baju.
  6. kiko79

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Słaba prowokacja. Motula biore od dzika. Co do reszty.. pozwól, że nie skomentuję. Nie mając żadnych argumentów, czepiasz się......... felg Poziom dno osiągnięty. Daruj sobie te przepychanki boś stary a gupi :-) ciekawą rzeczą jest, że Motul w zakupie w Niemczech lub we Francji jest droższy niż na rynku polskim.
  7. kiko79

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    tak myślałem, że lejesz motula w "okazyjnej cenie". I to pewnie jeszcze z alledrogo. Rób tak dalej, powodzenia. Gdzieś Cie obraziłem? :-) może tego nie widzisz, ale każdy twój wpis ma coś z agresji. Przez co ubywa oleju na dole silnika? Przez pierścienie. Masz pojęcie za co jest odpowiedzialny pierścień zgarniający? Za odprowadzanie nadmiaru oleju ze ścianek cylindra. Jeśli jest on zapchany nagarem przez jazde na dupowatym oleju i jego przepustowość jest mniejsza bądź jest prawie całkowicie zalepiony, olej zamiast spływać do miski zostaje w komorze i zmieszany z paliwem jest spalany przez co nagaru tworzy sie jeszcze wiecej i tak w koło macieja więc nie ciśni mi kitu, że silnik z duzym przebiegiem pojezdzi dluzej na 10w czy 15w. Może to miało jakieś zastosowanie w polonezach i fiatach gdzie pierscienie były plastikowe czy ki uj. Już nie wspomne oczywiście o smarowaniu na 10w czy 15w, której jest raczej nędzne i wpływa na zużycie innych podzespołów takich jak panewki, jeśli panewki to i wał, wałki rozrządu, gładzie cylindrów. Twoja teoria pasuje jak świni siodło. Wychodzi na to, że 99% jednostek ALT przechodziło istne katusze, każdy helmut ciągnął swpojego alta do czerwonego pola minimum 10 razy dziennie jadąc do pracy, na autostradzie zamiast wbić 5 i miec fajne obroty to oni jak na złośc grubo grzali na 4ce pod 7k rpm prawie, że na odcince. Oooo tak! Po prostu konstrukcja pierścieni jest wadliwa i tyle. A to, że u niektórych więcej łyka a u niektórych mniej kwestia oleju i interwałów wymiany i jak bardzo one są zayebane syfem. Po drugie po to są takie obroty żeby ich używać tymbardziej w benzynie wolnossącej, która najwyzszy moment generuje 3-6k rpm. Wiem, że powinienem dostać złotą łopate za taki wykop ale jak tak sobie czytam i widze jak ktoś wypisuje bzdury to cięzko mi to pozostawic bez komentarza. bez komentarza...za to te felgi na zdjęciu to faktycznie pasują jak świni siodło. Ktoś doradził czy okazyjne w niskiej cenie? nie przesadzaj. mam w domu forda focusa, który robi rocznie ok. 30 tyś. km i od 7 lat zalewany jest castrolem 5w30 z norma dla forda. Silnik pod pokrywą zaworów jak nowy i druciak nie potrzebny.
  8. kiko79

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    olej ma byc zgodny z zalecaną normą VW. Jezeli masz dobry półsyntetyk z norma VW 502.00 505.00 to możesz go spokojnie wlać. Nie przesadzajmy z zaawansowaną technologią w ALT. Przejechałem na dobrej jakości 10w40 od Motula ponad 100tyś km i silnik chodzi jak zegarek. Bez nagaru, wycieków, znikania oleju, z normalnym lekkim uruchamianiem w zimę. Zwłaszcza że silniki od VW są tzw. luźne i odrobinę gęstszy olej im nie zaszkodzi. Zresztą...wspomniany Motul płynie jeszcze w temperaturze -36 stopni, więc....o co chodzi? Wolę mieć wlany półsyntetyk dobrej jakości, który znika w tempie 200ml/10000km niż dobry full syntetyk, którego nie starcza od wymiany do wymiany.
  9. Czy do wymiany łożyska w kole pasowym klimatyzacji konieczny jest demontaż całej sprężarki z silnika? Silnik 2.0 ALT. Łożysko huczy (albo rzęzi) na włączonej i wyłączonej klimatyzacji.
  10. u mnie podobnie tyle że przebieg mniejszy
  11. Święta prawda. Moja jak skupiła się na wydatkach i wieku auta to wpadła na pomysł że trzeba nowe kupić. Już mi się oczy zaświeciły, ale jak sobie pojeździła to zmieniła zdania, że jeszcze może 4-5 lat.
  12. w b8 problemy już są, ludzie naklejają jakieś plastikowe cuda i akcja serwisowa jakaś też chyba była, bo znajomy dostał w ASO jakieś nakładki na błotniki
  13. no niestety...to jest wada wszystkich b6, b7 i jak się okazuje b8. U mnie było długo długo nic, już się cieszyłem że rdzy nie ma aż wyszła w ciągu jednego roku i było po herbacie.
  14. ozonowanie to kosmetyka a nie czyszczenie. Będziesz potrzebował trochę chemii. Z górnej półki.
  15. każdy smród nie jest normalny. Do czyszczenia parownika stosuj tylko profesjonalne preparaty do dezynfekcji a nie odświeżacze z hipermarketu. Będzie trochę drogo, ale może się uda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...