Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem przy uruchamianiu silnika


karamba

Rekomendowane odpowiedzi

tak powiedzial drugi elektromechanik przez telefon ze to napewno to czyli pompa chcociaz kolega mówi ze trzeba kable spr bo moze tam przyczyna juz sama niewiem.Zastanawia mnie jeszcze syczenie z baku przy wlaczonym silniku tak jakby powietrze albo jakies cisnienie moze.Zreszta coraz czesciej tez skacza mi obroty i ciezko go czasami odpalic (nie ma znaczenia czy cieply czy zimny)Bezpiecznik od pompy paliwa czyli 28 jak sie nie myle.Nazwy mam po niemiecku ale spr co to znaczy.Co chwile pali jak tylko włożymy nowy.10 km na 6 bezpiecznikach przejechałam.Pomożcie koledzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to chyba pali mi sie ta lampka od immobilaizera tzn mruga... No ale miałem wrażenie że zawsze mrugała :) A czy "zwalony" immobilaizer nie odcinał by ciągle ? Bo czemu niekiedy po paru "przygazowaniach" załapuje i działa ok...

oraz do wszystkich ktorym mruga kontrolka autka - immobilaizera

czyszczenie stykow kostki immobilaizera, zauwaz ze po wlaczeniu zaplonu jak ma ci nie odpalic mruga zolta kontrolka autka - immobilaizer. Jedz do elektryka samochodowego, rozbierze kierownice wyczysci, koszt 30-40zl, czas 10 minut. Wiecej CI sie to nie pojawi. To bardzo czesta awaria w B5. Czasem mozesz odpalac tydzien bez problemu a czasem dopiero za 10-20-100 itd razem odpali, nie ma reguly, zastosuj sie do rad i problem na 100 % zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...