simet 0 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Jestem posiadaczem A4, rok 1996. Mam problem z temperaturą nadmuchu; przy ustawieniu temperatury 18 stopni bądź LO, cały czas leci ciepłe powietrze. Problem drugi - nie można wyłączyć nawiewu na nogi. Trzeci problem - stukot w prawym kole na kamienistych wybojach. Pomóżcie, bo pojawia mi się problem za problemem i jak tu się cieszyć z posiadania A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Poniżej 5 stopni Celcjusza klima nie chłodzi (nie załącza się) a klimatronik wyczuwając niska temperaturę wewnątrz poprostu grzeje. Stukot na wybojach to objaw zużytych wahaczy podjedź na diagnostyke niech określą który lub które wymień i po sprawie. Co do drugiego problemu to trzeba pewnie się podpiąć VAG-iem aby zobaczyc dlaczego tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simet 0 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Dzięki za odpowiedź. Może orientujesz się jaki jest koszt zakupu jednego wahacza? A wogóle to źle sformuowałem pytanie; nie włączając klimatyzacji, mam ustawioną temperaturę na LO, a mimo to leci ciepłe powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Dzięki za odpowiedź. Może orientujesz się jaki jest koszt zakupu jednego wahacza? Zapytaj tego gościa http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24244.0 bo ceny są różne zależnie jaka firma i który wahacz. Z tą klimatyzacją to jak widze trzeba zdiagnozować VAG-iem inaczej można gdybać, być może coś z tymi klapkami co odpowiadają gdzie leci powietrze i jakie, a steruje nimi silniczek, który może jest uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Co do klimy to spróbuj wpisać kanał diagnostyczny (1kanał) wtedy wyskakują kody usterek. Vag jest lepszy, ale kosztowniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeeBoo 0 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam Wszystkich! Zauważyłem ostatnio u siebie podobny problem, tzn grzeje nawet jak było ciepło ostatnio na dworku, ale to też dziwne bo raz grzeje raz chłodzi, a wydaje mi się że było powyżej 5 stopni. Pytanie moje czego mam szukać w Vagu jaki kanał diagnostyczny bo podłączyć to sobie vaga podłącze, ale po angielsku i ni cholery się na nim nie znam. Dzięx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 A wentylator sprawdziłes czy chodzi? Mi padła wentylator i tez leciało ciepło na wł klimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 SeeBoo kanał diagnostyczny to jest informacja wyświetlona na klimatroniku po ustawieniu na nim kanału1. procedura: 1. wciskasz naraz przycisk recyrkulacji powietrza (zamyka i otwiera klapę od powietrza z zewnątrz), oraz, i tu nie pamiętam, czy nawiew na nogi czy na górę. Ale to tylko dwie możliwości. 2. następnie przyciskami +- nastawiasz kanał który chcesz wywołać (1 to jest kanał dignostyczny który wyświetla błedy) Teraz Vag: po podłączeniu select contol module/08 Auto HVAC/ i tam wszystko jest check for errors też tam jest błędy zapisujesz i wkładasz na forum albo sprawdzasz sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeeBoo 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dzięki wielkie za tak wyczerpującą odpowiedź, dzisiaj będę szukał :oklaski:[br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 11:10 _________________________________________________Kanał diagnostyczny wyświetla: 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana Czy któryś z kolegów spotkał się z czymś takim? Co to dla mnie właściwie oznacza? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 podłącz vaga i skasuj te błędy, jeśli wyskoczą od nowa, to niestety potrzebna jest reanimacja silniczka klapy regulacji temperatury (jest na forum wszystko o reanimacji tych silniczków, na pewien czas pomaga) klapę powietrza też trzeba sprawdzić co tam się dzieje. Sterowana jest jakoś podciśnieniowo dużo rozkręcania żeby się dostać do silniczków rozkręcałem i nakląłem się bardzo na konstruktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simet 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się