Przemas_Audi 0 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/bossdos_62042.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/bossdos_62043.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bossdos_62044.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bossdos_62045.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bossdos_62046.html Co tu jest nie tak??( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossek 1 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Zacznij od sprawdzenia wężyków podciśnienia. Katalizator jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Błędy jakieś w VAGu są ? Przepływka słabo mierzy w 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Błędy jakieś w VAGu są ? Przepływka słabo mierzy w 003 No a jak ma mierzyc... jak turbo nie wyrabia..... Sprawdz podcisnienia i szczelnosc dolotu. Dodatkowo wykonaj 011 Basic Settings. PS Wyjatkowo puszczam wątek bez kompletu logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemas_Audi 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Dzięki. Tak katalizator jest ale wraz z wymianą wężyków podciśnienia i czyszczeniem kolektora dolotowego, kata wytnę. Jutro postaram się zrobić komplet logów po w/w operacjach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się