Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Maglownica się posypała?? Proszę o rade


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moj problem zaczal sie od wymiany plynu wspomagania... wczesniej wszystko bylo ok. Po wymianie wspomaganie zaczelo okropnie buczec.. mowiono mi ze narazie tak bedzie do poki sie uklad nie odpowietrzy... oczywiscie nie przestalo wyc.. do tego rano nie bylo wspomagania trzeba bylo chwile zaczekac... postanowilem wymienic pompe wpomagania... i efektu brak.. wyciekow tez brak... teraz od kilku dni jest tak ze wspomaganie dziala ciszej ale przy skrecaniu podczas jezdy nie raz cos mocno strzeli lub zaczyna stukac i kierownica zaczyna sama skrecac w lewo... czy to bedzie 100% oznaczalo ze maglownica nadaje sie do regeneracji?? jest to nie maly koszt wiec prosze o pomoc.

Opublikowano

Kolego zadzwoń tam: 058 5512308 Firma z Sopotu zajmuje się regeneracją chyba wszystkiego co hydrauliczne. Pan Stachura Ryszard bardzo pomocny nawet przez telefon - wypyta się co cię boli i wyjaśni co sprawdzić żeby zdiagnozować czy to magiel czy coś innego - wie co w jakim modelu auta gdzie patrzeć- naprawdę polecam

Opublikowano

A dlaczego wymieniałeś płyn? Już były jakieś objawy? Ja też tydzień temu wymieniałem płyn, ale tylko dlatego, że miałem zalany zły, buczenie ustało po jednym dniu. Układ musi się dobrze odpowietrzyć, po zalaniu kręcisz kierownicą lewo w prawo i tak w kółko :) Przed wymianą oczywiście przeglądałem forum, jest dużo na ten temat, były przypadki, że sitko w zbiorniczku wyrównawczym zapychało się.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=215204.0;highlight=pompa+wspomagania

Opublikowano

Dzieki kolego "dziadekblack" za namiary zaraz bede dzwonil:). A plyn wymienilem poniewaz poprzedni wlasciciel powiedzial ze byl bardzo dawno nie wymieniany wpomaganie chodzilo cicho.. lecz czasami lapalo takie jak bym delikatne "scinki" plyn byl bardzo brudny... wiec postanowilem wymien.. zrobilem plukanie ukladu i sitka w zbiorniczku.. zalalem uklad plynem Febi zielony... zastanawiam sie jeszcze nad wlasniem tego a ASO koszt 41zl.. wiec praktycznie tyle co Febi.. ale chyba w moim przypadku na ta chwile nie ma to sensu.

Edit

Panowie Dzwonilem do tej firmy z sopotu ktora polecil kolega wyzej.. opisalem problem powiedzieli ze 99% przekladnia tlumaczyli nawet co prawdopobnie w niej padlo ale nie jestem w stanie przytoczyc:) sprawa jest wiec chyba juz jasna... pozostaje wywalic stary magiel i zalozyc regenerowany. opis jak to zrobic znalazlem garaz z kanalem jest... wiec bede dzialal.. tylko te koszty bola...

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

pozostaje wywalic stary magiel i zalozyc regenerowany. opis jak to zrobic znalazlem garaz z kanalem jest... wiec bede dzialal.. tylko te koszty bola...

jak sam wyciągniesz magla to nie będzie aż takiej tragedii...ja robiłem tam w Sopocie i jeżeli ci powiedzieli że to przekładnia to zaufaj że na bank nie ściemniali żeby klienta sobie przyciągnąć a koszt ci może wyjść nawet koło 400zł oczywiście zależy co tam będzie do roboty ale 800zł na bank nie przekroczy więc tragedii aż takiej jak kiedyś z kosztami nie ma - trzymaj się będzie dobrze :good:

Opublikowano

no wlasnie obawiam sie tego 800... zwyczajnie nie stac mnie na tak droga naprawe. na allegro znalazlem firme ktora regeneruje magle z ok 400zl... po zwrocie starego. (poprostu otrzymujemy zregenerowany oryginalny magiel Koyo lub ZF mozna jeszcze odeslac swoj do regeneracji... ale po co czekac.. zamawiam przychodzi magielek zakladam... odsylam stary oni zwracaja kaucje) Dzwonilem tam i gosc wydal sie kontretny.. poza tym same pozytywy ludzie pisza o jego maglach tak ze chyba sie skusze...

Opublikowano

Panowie Dzwonilem do tej firmy z sopotu ktora polecil kolega wyzej.. opisalem problem powiedzieli ze 99% przekladnia

Ciekawe tylko ze przekladnia padla wlasnie po wymianie plynu.

A wczesniej bylo wszystko ok... :mysli:

Co to byl za plyn, ori z ASO?

Opublikowano

wlany byl febi zielony... pompa buczala ok miesiaca... wiec wymienienilem ... po wymianie na kolejna 1 dzien bylo ok... potem zaczelo strzelac i pukac w maglu... magiel regenerowany i kolejna juz 3 pompa wsadzona... zalane ori z aso i dalej buczy.. rece opadaja... mam jeszcze nie ori wezyk od wspomagania... no ale ten wezyk jest juz ok 2 lata i zawsze bylo dobrze nigdy nic nie buczalo... dopiero po pierwszej wymianie plynu zaczely sie klopoty z buczeniem. A plyn zmienilem dlatego ze poprzedni wlasciciel powiedzial ze dawno nie zmieniany.. i faktycznie byl caly brazowy... po wymianie sie zaczelo.. nie wiem co bylo lane wczesniej... :(:(:(

Opublikowano

Zrób dobrze odpowietrzenie - u mnie po wlaniu płynu zaczęło strzelać, rzęzić itp i w ASO wielcy wachowcy że pompa trafiona gdzie przed postawianiem do nich było ok - do tego kolesia co ci poleciłem zadzwoniłem i on mi po kolei zaczął mówić co zrobić żeby dobrze odpowietrzyć układ ( wlać płyn odpalić silnik bez kręcenia kierą zostawić na chwilę , zgasić - dolać znowu i jeszcze raz uruchomić bez kręcenia, i dopiero za 3, 4 razem kręcić ) i jak poinstruowałem "fachowców" z ASO żeby tak zrobili to było ok i na pytanie kto by zapłacił za nową pompę zrobili głupiąminę :kwasny:

Opublikowano

i na pytanie kto by zapłacił za nową pompę zrobili głupią minę :kwasny:

Super... proponuje zbiorowa wycieczke Audimaniakow do ASO na wymiane plynu wspomagania. :no::thumbdown:

ps. Bartek, co za diabel Cie podkusil zeby jechac do ASO...?

[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 09:18_________________________________________________

wlany byl febi zielony...

Jaki zielony Febi, oba sa zielone...!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...