Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Drgania wewnątrz auta na wolnych obrotach


pasikonik7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam pytanie! Na wolnych obrotach przechodza drgania na auto. konkretnie na luzie i pierwszym biegu. drgania przechodzą na kierownice i ogólnie na wnętrze auta.Zmieniłem jedna zwalona poduszke silnika ale dalej telepie!!!!Co to może być? prosze o jakieś rady. JA jestem zielony! DZieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam to samo... lub podobnie. Głównie na zimnym silniku po odpaleniu telepie motorem... nie za mocno ale jednak. Jak sie nagrzeje to już mniej. Moc jest, przyspieszenie jest wszystko z jazdą gra. dodatkowo na zimnym da się usłyszeć spod maski co chwile ciche metaliczne stuknięcie (nieregularnie), po nagrzaniu stukanie ustępuje. Byłem u wielu speców i oto co mi powiedzieli:

pierwszy (ASO): wtrysk do wymiany - wtrysk wymieniłem i dalej to samo.

drugi: wytarte wałki rozrządu - wyjęte sprawdzone i są wporządku

trzeci:nie działa jeden cylinder..... - mierzyli mi kompresję i wyszło że wszystkie palą.

czwarty: źle ustawiony rozrząd - zbliża się wymiana (2-3 miesiące) to sie okaże ale nie wydaje mi

się że to to.

piąty: przy okazji podpieli mi pod VAGa i wyskoczył błąd pompy wtryskowej. - jeszcze niedlugo czeka mnie wizyta u pompiarza w celu ostatecznej diagnozy pompy.

Strasznie to upierdliwe i już chcę to zrobić ale kurcze co mechanik to inny problem. Słyszałem że w tym silniku często siadał sterownik pompy wtryskowej... może to to..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że w tym silniku często siadał sterownik pompy wtryskowej... może to to..

Zgadza sie. Nie Ty jeden masz z tym problem... ale cayenne wspomnial o dwumasie, ktory tez moze byc przyczyna tych drgan.

Trzeniu i AndyN w swoich 2.5 maja identyczne objawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:> :> :> dobra telepki NAPRAWIONE !!! :> :> :>

Podczas wymiany rozrządu po 170 tyś, mechanik zmierzył kompresję i wyszło że nie ma sprężania na piątym garnku więc zdjął głowicę i co się okazało?? DZIURAWY zawór na piątym cylindrze i dlatego tak trzęsło... (Wada materiału... może jakieś mikropęknięcie będące zalążkiem niszczenia lub miejscowa niejednorodność materiału... bywa.) wymienił zaworek i wszystko działa idealnie a jazda to sama przyjemność.

Pozdrówka

a4ever

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...