Plastek89 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 W końcu po 2,5 roku jazdy coś mi się rozwaliło.hehe pierwsze co było auto nie przyśpieszało jak wcześniej i na razy się przycinał raz było ok a raz zamulał, myślałem ze to może EGR h.j strzeliło. Potem, dostrzegłem okopcone faje, a nigdy mi nie kopciło, i przy wymianie filtra powietrza, zaglądam do turbinki a tam widoczne ślady oleju. No panowie czekam na rady>? w Pon. do mechanika jadę...
lupo4801 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Miałem tak samo gdy zatkalem w EGR dwa otworki poniżej membrany, bo z nich wyciekał olej. Otwory są jak sądze do wyrównania ciśnienia a w tym przypadku byl spowolniony ruch dzwigni i membrany. Po wyjęciu zaslepienia wszystko OK. Dymil czarno i nie przyjmowal gazu. EGR do czyszczenia, nagar na w/w dzwigni i utrudniony ruch. Zawór się nie domyka i zamiast O2 łapie CO2 i brak mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się