pet3r 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 witam, pytania mam dwa - czy warto rozkręcać dyfer i badać co jest nie tak, wymieniać pojedyncze części czy lepiej kupić cały dyfer i wrzucić bez bawienia się w lekarza? ile typów dyferencjałów jest w A4? czy podpasuje np dyfer z 1.8 wolnossaka czy 2.8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Piotrek co się znowu stało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 dyfer stukał od początku, wiedziałem przy kupnie i będę z tym jeździł ale chciałem rozejrzeć się w temacie. przy ruszaniu wałem słuchać stukanie mniej-więcej na środku tylnego dyfra. lepiej zapytaj co się nie stało. wymieniłem olej, płyn hamulcowy, chłodniczy, termostat i... fura zaczęła kopcić jak pojebana prawdopodobnie przy przegrzaniu pierdolnęła uszczelka pod głowicą lub gumki zaworów a dym zauważyłem dopiero dziś w warsztacie. auto poleci pewnie na parę dni do serwisu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ciężkie początki... aktuator przy tym problemie to przyszcz jezeli chodzi o dyfer to szukałbym drugiego od 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 no trochę kombinowania i wydatków będzie :/ najwyżej w wakacje zamiast leżeć na plaży będę za***rdalał żeby odrobić mam nadzieję, że aktuator też mi zrobią ale gość nigdy nie miał do czynienia z takim czymś. PS a przy okazji dowiedziałem sie, że w AJL turbo w serii powinno pompować 0,8-1 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Chyba lezy u znajomych dyfer od 1,8 T - spytam ile cenią ... Od 2,6 nie pasuje (chyba ze razem ze skrzynią) - inne przełozenia ... PS : ja pojezdziłem poł roku i robie kapitalke silnika wiec sie nie martw Musialem kupic drugi bo moj sie nawet do remont nie nadawał nie było co zbierac... Ale tak to jest z okazyjnymi autkami Jak kopci to moze turbina powiedziala adieu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się