grucha1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam. Wczoraj po wymianie czujnika temperatury cieczy w mojej audiczce silnik zaczal przerywac, zaczał odpalac za drugi razem, bo za pierwszym zapala i gasnie,jak juz go uruchmie to po dodaniu gazu zaczyna sie dławić i tak za kazdym razem na luzie, w trakcie jazdy na zimnym silniku potrafi poszarpywać.dodam ze podczas wymiany czujnika temp. cieczy rozlacło mi sie troche płynu wszędzie moze też na cewke pare kropel i na lambde.poczekałem do nastepnego dnia żeby troche tam wyschło ale jest bez zmian.na vagu nic.niedawno wymieniłem przepływomirz, wyczysciłem przepustnice,nowe kable WN,filtry tez nowe.auto jest z gazem ale na gazie tego problemu nie ma.dodam ze czujnik który kupiłem ma gruba końcówke, aten co miałem w aucie była cienka,ale ponoć taka może być według katalogu.
zbylo22 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Pytanie: 1. Z jakiego powodu wymieniałeś czujnik temp.? 2. Czy to jest oryginalny czujnik czy jakiś zamiennik?
grucha1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 czujnik jest zaminnikiem, wymieniłem go ze względu na szarpanie na zimnym silniku. (podejrzenie mechanika)
zbylo22 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 widzisz ja tez od dłuższego czasu walcze z zapalaniem , też mi zapalał za 2 razem teraz juz jak mu nie pomoge gazem to go nie zapale i nie rusze.....co do czujnika to tylko oryginalny kolego ja jutro kupuje i też bede wymieniał zobaczymy jakie bedą efekty czy bedzie poprawa.....wywala mi bład czujnika temp. wiec od tego musze zacząć.....mam nowy aku, nowe kable i świece NGK i żadnej poprawy a wręcz coraz gorzej.... najgorsze to że przyczyn może być wiele ....zacznij od eliminacji błedów komputera i wymiany tego co tam Ci pokaże a potem trzeba szukać jesli nie bedzie poprawy...
grucha1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Na vagu nic nie pokazywało co do czujnika tylko tak pogadałem z kolega mechanikiem i doszlismy do tego ze to moze byc czujnik temp. Stary zostawiłem w razie czego go spowrotem wsadze. Jeżli sie za wymiane tego czujnika chcesz zabrac to pamiętaj żeby to na zimnym silniku robic i przy odkręconym korku od zbiorniczka płynu. a i musisz to szybko robic bo ci duzo płynu może wypłynąć.Mi sie przez to wszystko pozalewało cewka, sonda.uważaj.Jeżli bedziesz miał na to jakiś sposób to daj znać. A jaki masz gaz?bo ja ma 2 gen. na krokowcu i na zimnym silniku mi obroty faluja na ciepłym już nie, jak bys wiedział czemu to proszę o podpowiedz
zbylo22 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Na vagu nic nie pokazywało co do czujnika tylko tak pogadałem z kolega mechanikiem i doszlismy do tego ze to moze byc czujnik temp. Stary zostawiłem w razie czego go spowrotem wsadze. Jeżli sie za wymiane tego czujnika chcesz zabrac to pamiętaj żeby to na zimnym silniku robic i przy odkręconym korku od zbiorniczka płynu. a i musisz to szybko robic bo ci duzo płynu może wypłynąć.Mi sie przez to wszystko pozalewało cewka, sonda.uważaj.Jeżli bedziesz miał na to jakiś sposób to daj znać. A jaki masz gaz?bo ja ma 2 gen. na krokowcu i na zimnym silniku mi obroty faluja na ciepłym już nie, jak bys wiedział czemu to proszę o podpowiedz Skoro nie masz bledu czujnika to szarpanie nie jest jego powodem....hmm akurat tak sie skłąda że chciałem zobaczyc jaki mam czujnik i spisac numery i go wyciągłem bez odkręcania korka zbiornika i ani kropelka mi płynu nie wypłyneła.....ja mam sekwencje OMVL pełen automat ....mi na zimnym nie faluje.....przyczyn mozesz miec kilka w 1 kolejnosci sprawdz zawór węgla aktywnego, przepływomierz i przepustnica.......ja mialem tak ze mi w pewnym momencie zaczeły falowac obroty na luzie po jakims czasie mialem podniesione na 1300-1400 nm na luzie i syczenie z korka wlewu paliwa - przyczyna walniety zaworek wegla aktywnego ten na obudowie filtra powietrza...powinien cykać...po wymianie obroty równiutkie nic nie syczy....u ciebie na zimnym falują hmm zaczołbym od przepustnicy....
grucha1 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Przepustnice czyściłem,przepływomierz wymieniony, filtr czysta, a jak ucho przyłoże do tego zaworku na obudowie filtra to słyszę cykanie równomierne. dziś rano wsadziłem spowrotem stary czujnik temp. cieczy i jest oki.Przynajmniej odpala NORMALNIE A NIE ZA 3 RAZEM.ale na gazie i tak faluje ale tylko na zimnym.Mazut z reduktora spuściłem, filt jest nowy(3 tys.km),cała centaralka i regulacja była robiona tez 3 tys temu.Poza tym na benzynie i na gazie nierówno mi silnik chodzi.może lambda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się