siara 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Chciałem zbliżyć do ziemi moją kozunię, bo prześwit jest straszny..... Znalazłem takie sprężynki: http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-komplet-audi-a4-b5-sedan-i1955782779.html co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jest kilka informacji że są mega twarde ale ogólnie to chyba jakieś budżetowe. Amorki chcesz zostawić seryjne? Jakie efekty chcesz uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 No właśnie kilka cm w dół (bo teraz pięść wejdzie między nadkole a 16) a stare amory by zostały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 To proponuję Ci eibachy pro kit bo na tych springach to cholera wie jak się będzie prowadzić auto. Było kilka tematów o zakładaniu niższych sprężyn do ori amorków. Ja kupiłem nowe bilsteiny i springi eibach -30 i jak dla jest Komfort został na niezmienionym poziomie a jest niżej i pewniej w zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 I jakiej kasie się zmieściłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Za springi prawie nowe zapłaciłem 350zł od kolegi z forum a amorki to standard, ceny jak na allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ok może na wiosnę coś skompletuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Wiesz to wyszło ponad tysiak więc może warto się zastanowić na gwintem jak nazbierasz całą sumę. Ja kupiłem springi a po kilku miesiącach amorki,najpierw przód potem tył więc na raty ale jakbym miał gotówkę to może skusiłbym się jednak na gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Też biorę to pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel-84 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Mógłbyś jeszcze pomyśleć nad fabrycznym zawieszeniem 1BE. Kupić od kogoś na forum bądź na allegro i myślę że ładnie by to wyglądało i byś miską olejową nie obcierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twincam 1 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Siema, Jakby Cie interesowało mam na sell prawie nowe springi eibacha do sedana w dieslu. Jak cos to priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Co to w ogóle za firma tych springów "Krzak" Bierz od kolegi Eibachy napewno będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Do wiosny jeszcze trochę czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się