Skocz do zawartości

daniel-84

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniel-84

Osiągnięcia daniel-84

0

Reputacja

  1. A jeśli te 3 otwory się ze sobą nie pokrywają. Co to oznacza dla zawieszenia/auta? Pytam bo miałem wymieniane poduszki w sankach/kołysce i nie zgrywa się równo. Otwór od sanek jest wysunięty w przód. Może ktoś wyjaśni.
  2. Dzięki za odpowiedzi. Jak znajdę chwilę czasu to dłubnę przy aucie. Dam znać o efektach pracy we wątku.
  3. Kolego "przemik", mając na myśli "przestawiacz kąta wtrysku"- mówisz o nastawniku? A "opóźnienie statycznego kąta wtrysku", to mam mu przestawić pompę wtryskową tak, aby wartość była mniejsza. Bo dla AFN powinna wynosić 049-051.
  4. Czyli reszta rzeczy tj. przepływomierz jest ok? I nic nie wskazuje na to żebym miał gdzieś nieszczelność w przewodach ciśnienia/podciśnienia? A to że zaślepiłem EGR nie przeszkadza w pracy silnika, czy lepiej jak jest odetkany?
  5. Dzięki Panowie. Będe musiał powoli od czegoś zacząć. Na początek wymienię filtr paliwa. Kolejno spróbuje załatwić zaworki n75 z n18 i podmienić. Następnie wezmę się za czyszczenie turbo. Katalizator prawdopodobnie nie ma, ponieważ puszka katalizatora jest spawana w połowie swojego przekroju.A początek kąta wtrysku w którym bloku jest wskazany, chodzi o grupe 0 wartość 67 i ustawiam ją przesunięciem pompy wtryskowej?
  6. Witam. Bardzo proszę o sprawdzenie logów mojego auta. Pojazd to Audi A4 1.9 TDI 110KM AFN 1996/1997.Auto nie chcę się wkręcać powyżej 3-3,5 tys km, łapie notlauf. I tak kręcąc do 4,5 tys. km momentami ciągnie, momentami nie. Nieraz wejdzie w tryb awaryjny i dopiero po wyłączeniu zapłonu jeździ normalnie, aż do momentu wkręcania na wyższe partie obrotów. Audi od 3 lat ma zaślepiony EGR. Turbo nie było czyszczone nigdy. Nie wymieniałem żadnych czujników silnika. Czujnik G71 znajduje się u mnie w obudowie sterownika przy podszybiu kierowcy - stary typ (widziałem po idącym tam przewodzie podciśnienia). Poniżej błędy i logi. Z góry dziękuje! 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74809.html Grupy: 000,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74810.html Grupy: 011 - Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74811.html Grupy: 003,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74812.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74813.html Grupy: 003,006 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74814.html Grupy: 011,006 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74815.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74816.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74817.html Grupy: 010,006 - Basic Settings: http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74818.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74819.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74820.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74821.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74822.html Grupy: 003 - Log 17
  7. Jeśli masz takie drgania i pochodzą na pewno od dwumasa to najbezpieczniej wymienić wszystko tj dwumas + sprzęgło. Wiele tematów na forum było o tym czy wybrać dwumas czy jednomas. Myślę że do takiej mocy jednomas 1Z byłby dobrym rozwiązaniem. Poniżej link do wątku autorstwa "Kowi87" - trochę o tuningu i wyborze sprzęgła. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=237951.0 A tutaj sama wymiana przez "kaliko44" http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81238.0;highlight=jednomas
  8. Wg. przepisów Polskiego Prawa, musisz mieć w każdej lampie auta światło postojowe. Niezależnie czy z przodu czy z tyłu. A czy da się wywiercić to musisz sam dokładnie porównać lampę prawą z lewą. Jeśli byłaby taka możliwość i podjął byś się tej czynności, to pamiętaj że to jest plastik i trzeba uważać, żeby przy takich pracach nie pękł.
  9. Kolego napisz więcej o swoim problemie. Od kiedy się tak dzieje? Od początku jak go kupiłeś? Czy to nie jest jakiś anglik?
  10. Kolego. Wnioskuje, że masz uszkodzone sprzęgło wiskotyczne. Sam mam taki problem w swoim aucie, że mi się dość długo nagrzewa. I termostat 100% dobry, obieg płynu też jest i chłodnica nie jest zatkana. Wiskozę to jest ten kręcący się wentylator można sprawdzić tak, że na odpalonym aucie zimnym silniku, powinno się je zatrzymać ręką, a jak jest uszkodzone to nie da się tego zrobić, kręci się twardo i prędzej sobie krzywdę zrobisz.
  11. Ja stosowałem Koncetrat G12+ firmy Febi, później Swag i wszystko ładnie pracuje.
  12. Głowica powinna być cała. Mi chodziło o ten króciec na który nachodzi wąż wcześniej zaznaczony na zdjęciu. A Tomek przede mną dobrze Ci napisał że z głowicy by tak nie lał się płyn. Więc można ją wykluczyć.
  13. daniel-84

    [B5 AFN] Demontaż pasa

    Z tego co się orientuje to musisz wyciągnąć kanapę, będziesz miał wtedy dostęp do śrub od pasa. I po problemie.
  14. Mógłbyś jeszcze pomyśleć nad fabrycznym zawieszeniem 1BE. Kupić od kogoś na forum bądź na allegro i myślę że ładnie by to wyglądało i byś miską olejową nie obcierał.
  15. Przeglądnąłem zdjęcia i jeśli dobrze widzę na oczy to masz problem z tym grubym wężem lub króćcem nad alternatorem. Musiałbyś rozkręcić tego węża i zobaczyć czy nie jest pęknięty. Lub może opaska za słabo skręcona.Przesyłam Ci zdjęcie, a na nim na czerwono zaznaczyłem miejsce, któremu radziłbym się przyjrzeć. Myślę że nie uszczelka, ale ręki nie dam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...