Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o sprawdzenie logów - Notlauf


daniel-84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Bardzo proszę o sprawdzenie logów mojego auta. Pojazd to Audi A4 1.9 TDI 110KM AFN 1996/1997.Auto nie chcę się wkręcać powyżej 3-3,5 tys km, łapie notlauf. I tak kręcąc do 4,5 tys. km momentami ciągnie, momentami nie. Nieraz wejdzie w tryb awaryjny i dopiero po wyłączeniu zapłonu jeździ normalnie, aż do momentu wkręcania na wyższe partie obrotów. Audi od 3 lat ma zaślepiony EGR. Turbo nie było czyszczone nigdy. Nie wymieniałem żadnych czujników silnika. Czujnik G71 znajduje się u mnie w obudowie sterownika przy podszybiu kierowcy - stary typ (widziałem po idącym tam przewodzie podciśnienia).

Poniżej błędy i logi. Z góry dziękuje!

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74809.html Grupy: 000,003,004 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74810.html Grupy: 011 -

Dynamiczne:

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74811.html Grupy: 003,008,010 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74812.html Grupy: 001,003,004 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74813.html Grupy: 003,006 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74814.html Grupy: 011,006 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74815.html Grupy: 003,008,011 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74816.html Grupy: 000 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74817.html Grupy: 010,006 -

Basic Settings:

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74818.html Grupy: 004 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74819.html Grupy: 007 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74820.html Grupy: 003 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74821.html Grupy: 000 -

http://vaglog.rtnet.pl/danielmarzec84_74822.html Grupy: 003 - Log 17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatek zacznij od poprawienia pocztku wtrysku jest troche za wczesny .najprawdopodobniej turbo do czyszcenia ,a zeby byc pewnym na 100% podmien zaworki n75 z n18 i zrób jeszcze raz logi jak dalej bedzie przeładowanie to turbina do czyszcenia lub gruszka do wymiany . jesli bedziesz chciał sprawdzic czy gruszka jest zapieczona czy geometrai zatrta to musisz rozpiac sztange z dzwigienka od geometri .ruch dzwigienki powinien byc łatwy i płyny w całym zakresie ok.2 cm jesli nie jest turbo do zczyszczenia ,gruszka powina tez pracowac łatwo i płynie w całym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo na stol i do czyszczenia, przy okazji warto kata wywalic. Moje logi wygladaly identycznie, map sensor(tez w ecu) odcinal identycznei jak u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze 004 dynamiczny nie wyglada za ciekawie.Wymien filtr paliwa ale prawdopodobnie regulator sie konczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie. Będe musiał powoli od czegoś zacząć. Na początek wymienię filtr paliwa. Kolejno spróbuje załatwić zaworki n75 z n18 i podmienić. Następnie wezmę się za czyszczenie turbo. Katalizator prawdopodobnie nie ma, ponieważ puszka katalizatora jest spawana w połowie swojego przekroju.A początek kąta wtrysku w którym bloku jest wskazany, chodzi o grupe 0 wartość 67 i ustawiam ją przesunięciem pompy wtryskowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz dynamiczny kat wtrysku nie pokrywa sie z zadanym.Ale jest jeszcze opcja ze dzieje sie to wtedy kiedy auto ma przydlawienia z powodu zasyfionego turbo.Jak ogarniesz doladowanie wtedy zrob nowy komplet logow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli reszta rzeczy tj. przepływomierz jest ok? I nic nie wskazuje na to żebym miał gdzieś nieszczelność w przewodach ciśnienia/podciśnienia? A to że zaślepiłem EGR nie przeszkadza w pracy silnika, czy lepiej jak jest odetkany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podmieniaj zadnych zaworków - szkoda Twojego czasu i pracy.

Skup się na wyczyszczeniu sprezarki.

Faktycznie przestawiacz kąta wtrysku pracuje na granicy swojej wydolnosci.... moze to wynikac z jego przepracowania.

Dobrym pomysłem wydaje się byc opoznienie lekko statycznego kąta wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "przemik", mając na myśli "przestawiacz kąta wtrysku"- mówisz o nastawniku? A "opóźnienie statycznego kąta wtrysku", to mam mu przestawić pompę wtryskową tak, aby wartość była mniejsza. Bo dla AFN powinna wynosić 049-051.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik to nastawnik.

A przestawiacz kąta wtrysku to zawór N108.

Tak nalezy ruszyc pompe wtryskową tak zeby wartosc w 000 Basic Settings w drugim polu (pomijajac Time Stamp) oscylowało wokoł 49-54.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...