Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] EPC i inne


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Hi.

Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka EPC nie wiedząc czemu. A zaczęło się tak, że wziąłem samochód z parkingu i przejechałem do domu jakieś 400m, zaparkowałem i poszedłem na 30 minut do domu.

Gdy wróciłem próbowałem odpalić samochód, ale zakręcił 3 razy i odpuściłem (zawsze jakoś 2-3 razy kręcę więc myślałem, że odpalił to odpuściłem) ale tym razem nie odpalił :P. Po drugiej próbie kręcił 7-8 razy i dopiero zapalił, ale kontrolka EPC nie zgasła więc szybko zgasiłem silnik, chwilkę odczekałem i odpaliłem ponownie, tym razem wszystko w porządku :). Przejechałem trasę 130 km i jakichkolwiek problemów z samochodem.. Czy mam się tym przejmować, czy to po prostu dlatego, że na początku za mało kręcił i odpuściłem?

Inna sprawa to klapki od klimy, jak się włącza/wyłącza klimę (OFF na Climatronicu) to strasznie skrzypią przy zamykaniu i otwieraniu :D Nie zatrą się te klapki, albo coś?

Głośniki w tylnych drzwiach (te górne, wysokotonowe?) dziwnie trzeszczą/szumią? Taki dźwięk jakby coś tam nie stykało, czy coś. Jest tutaj jakiś wzmacniacz? Bo z tyłu samochodu po prawej stronie (stojące z tyłu samochodu) słychać jakiś dziwny dźwięk, coś na wzór transformatora w zasilaczach, takie buczenie lekkie, jak wyłączę RNS-E to nie słychać tego. Czy to wzmacniacz gdzieś z tyłu samochodu?

I jeszcze na marginesie kompletnie nie związane z elektryką :D Dziwi mnie spasowanie plastików po stronie kierowcy, są jakieś krzywe itp. To chyba nie jest normalne? Może być tak, że ktoś rozbierał i źle złożył? Po stronie pasażera spasowanie idealne.

hPrX5l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko EPC sterowanie silnikiem,zajzyj do obudowy kompa ECU tam masz dwa przekazniki jeden groszowe sprawy i to nie ten,tylko ten większy nr.nie pamiętam to jego sprawdz,być może masz wodę bądz wilgoć w tej obudowie i cała przyczyna,jak całkiem padnie ten przekaznik to i podczas jazdy zgaśnie auto i nie odpalisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięzko jest odkręcić tylne śrubki od obudowy ale powoli dasz rade. Najelpeij ściągnąc ten plastik co jest pod wycieraczkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...