Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Pomarańczowy, rdzawy płyn we wspomaganiu czy do wymiany?


patryk10015

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie ostatnio sprawdzalem płyn we wspomaganiu i jest barwy pomarańczowej podchodzacej pod rdzawą co z tym zrobić do wymiany? bo z tego co wiem to istnieją tylko płyny czerwone i takie przezroczyste podchodzące pod zielony(orginalne) a mam niski stan i nie wiem co teraz dolać czy wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienić nie zaszkodzi bo jak nie wymieniałeś jeszcze to tylko na dobre może wyjść, z tego co się orientuję to powinien oryginalnie być zielony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana na nowy, do tego radze umyc zbiorniczek benzyna ekstrakcyjną

tutaj masz link do płynu:

http://allegro.pl/oryginalny-g004000m2-vw-audi-plyn-do-wspomagania-i1958090139.html

litr wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielonego to chyba nie należy dolewać jak ten jest pomarańczowy. Tez myslalem nad wymiana wiec jednak wymienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest pomaranczowy bo juz jest wypracowany i wymaga wymiany na nowy

co trzeba robic co 2 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro płyn jest już rdzawy to za niedługo będziesz miał przekładnie do wymiany/regeneracji. rdza pochodzi napewno z wrzerów które są na ślimaku w maglu, a skoro są już wrzery to będą i przecieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

tyle w temacie, sorry Kolego ale klania sie tutaj znajomosc konstrukcji maglownicy

radze ja zglebic aby w przyszlosci uniknac pisania podobnych glupot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem świeżak w tych sprawach bo dopiero co prawko mam rok i samochod rowniez cały czas się uczę:P[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 13:53_________________________________________________no wiec plyn wymienilem na febi bo nie bylo mozliwosci dostania orginalu i dobrze zrobilem bo poprzedni jak wypuscilem to syf był a co do maglownicy to jest wporządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwny luz na kole kierownicy jadac na wprost poruszajac kierownica w lewo w prawo delikatnie wyczuwam luz i auto nie reaguje na w starym seacie jest inaczej jest bardziej czuly na lekkie ruszenie kolem kierownicy nie wiem mam to auto od niedawna moze to tak ma byc prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...