rkarolew Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam szanownych forumowiczów , odnośnie kadłubu mam kod silnika aeb zakupilem kadłub od silnika apt razem z tłokami + wał jedyna różnica w kadłubie to kruciec od chłodzenia turbiny jest do przewiercenia i druga różnica to zupełnie płaskie tłoki . Wycięcie jak w aeb na zawór ssący tylko martwi mnie jedno bo przy aeb mam delikatne wklęsłe tłoki , czy to nie będzie kolidowało ? odnośnie sprężania , kompresji i mieszanki paliwowej . Orginalny kod silnika aeb a4 1.8 T 150 km 1996 r . Czekam na odp . Pilne !
Maxcudo Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Ale co Ty chcesz zrobić?? Głowice i cały osprzęt założyć od AEB do APT tak??
rkarolew Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie , głowica zostaje od aeb , cały osprzęt zostaje od aeb tylko poprostu drugi kompletny blok czyli wał + tłoki od apt ,chodzi o to że przy apt tłoki są zupełnie płaskie a przy aeb wklęsłe . [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 21:53_________________________________________________ Nie , głowica zostaje od aeb , cały osprzęt zostaje od aeb tylko poprostu drugi kompletny blok czyli wał + tłoki od apt ,chodzi o to że przy apt tłoki są zupełnie płaskie a przy aeb wklęsłe . Czyli poprostu chce przełożyć cały blok od apt do aeb . AEB turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się