Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Polerowanie felg - koszty


lolek3003

Rekomendowane odpowiedzi

no ranty tym zroobisz ale jak chcesz ogarnąć powierzchnię? ryzyk fizyk? :blink:, jedynie filc na wiertarkę i ogień :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu wrzucilem przykladowy filmik, ale mysle ze front tez bym tym zrobil tylko bym potzrebowal cos takiego jak szczotka druciana na wiertarke tylko z takimi jak by platkami z papierem sciernym..... i dodatkowo podpora pod wiertarke z regulacja.... i jedynie co by zostalo to otwory od srob :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu wrzucilem przykladowy filmik, ale mysle ze front tez bym tym zrobil tylko bym potzrebowal cos takiego jak szczotka druciana na wiertarke tylko z takimi jak by platkami z papierem sciernym..... i dodatkowo podpora pod wiertarke z regulacja.... i jedynie co by zostalo to otwory od srob :kwasny:

no otwory to byś już ręcznie przejechał, albo filc na wiertarkę o odpowiedniej śrendnicy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw musze zaplanowac budzet na przyszly rok wtedy zapadnie decyzja co z felgami a potem bede myslal jak ulepszyc maszyne zeby sama polerowala a ja bede spijal browara :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw musze zaplanowac budzet na przyszly rok wtedy zapadnie decyzja co z felgami a potem bede myslal jak ulepszyc maszyne zeby sama polerowala a ja bede spijal browara :kox:

Avusy sie znudziły :gwizdanie:, wg mnie za***iście pasują :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dropsone

przerabialem pare lat temu wlasnie taki papier scierny w listkach z trzpieniem na wiertarke..dobra kwestia o ile jest papier o wiekszych gradacjach niż 120 i jeden problem to przyciśniesz bardziej w jednym punkcie i pojawia się nierówność =dodatkowa robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dropsone

przerabialem pare lat temu wlasnie taki papier scierny w listkach z trzpieniem na wiertarke..dobra kwestia o ile jest papier o wiekszych gradacjach niż 120 i jee

dokładnie papier ścierny w krążkach na rzep, i idzie elegancko :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mnie teraz olsnilo ze ziomniki u mnie w robocie polerowali porecze, na klatce schodowej bo byla w kawalkach potem ja spawali szlifowali spawy i polerowali takimi gumami w krazkach na wiertarke, efekt taki ze porecz swiecila sie jak psu jajca a spawow za ciula nie bylo widac nigdzie, jutro musze obadac temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos takiego jak szczotka druciana na wiertarke tylko z takimi jak by platkami z papierem sciernym

bym nie polecał, zbyt agresywna sprawa - można porobić wgłębienia :cool1:

myślę że wnęki są do opanowania takim filcem

http://allegro.pl/show_item.php?item=1972050229

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w Castoramie widziałem maszynkę oscylacyjną (nie obrotową) Boscha moim zdaniem można poeksperymentować, tylko ostrożnie i próby na jakimś kawałku aluminium np. maszynka do mięsa, stary wahacz i dopiero po nabraniu wprawy alusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w Castoramie widziałem maszynkę oscylacyjną (nie obrotową) Boscha moim zdaniem można poeksperymentować, tylko ostrożnie i próby na jakimś kawałku aluminium np. maszynka do mięsa, stary wahacz i dopiero po nabraniu wprawy alusy.

Oscylacyjna do brzegow rantow nadaje sie idealnie, choc obrotowa tez mi dobrze szlo. Do powierzchni plaskiej racej sie nie nadaje, narobi wiecej szkod niz pozytku, robi dosc glebokie rysy, ktore potem trzeba sukcesywnie usuwac, wiec syyfowa praca :wink4: Moze ktos ma inne doswiadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mi PROSTY EKSTREMALNY I NIEBEZPIECZNY patent wpadł do głowy, jak zrobić tę maszynę z FILMU obrotową.

Potrzebny podnośnik i kliny(cegły) do zabezpieczenia kół.

Wystarczy unieść przednie koło (lepiej dwa), pewnie podeprzeć samochód, dać wsteczny (najmniejsze obroty) i na jałowym koło będzie się kręcić - można szlifować. Jak za szybko się obraca to unieść dwa koła (jedno trzeba będzie chyba hamować).

Na własne ryzyko.

Szlifowałem drewno, reguła: lepiej wolno i dokładnie jak szybko wgłębień narobić i problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...