letallec Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Nie wiem dlaczego uważasz,że po poprawnie zrobionym programie wskazania przepływomierza nie są istote (wykluczając modyfikację, gdzie przepływomierz jest usunięty)? Niech autor wykona te logi na seryjnym programie, bo chyba nikt nie uwierzy... Wlasnie o takie stwierdzenie mi chodziło. Ja nie wiem jeszcze jak stwierdzić po logach ze przepływomierz jest wylaczony. Podpowiesz?
anderllh Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 przemik, nie wiem już o co Ci chodzi od początku, ale zostawie to, bo z wiatrakami walczyć nie będę letallec, nie można jednoznacznie stwierdzić,że przepływomierz jest wyłączony w programie, jest kilka możliwości: a) przepływomierz nadal jest aktywny,natomiast pracuje tylko na potrzeby EGR - logi wyglądają "normalnie" przepływomierz jest nieaktywny (wyłączony całkowicie), np. jak robię to grupa 003 MAF wymagany i aktualny na "0".
letallec Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 letallec, nie można jednoznacznie stwierdzić,że przepływomierz jest wyłączony w programie, jest kilka możliwości: a) przepływomierz nadal jest aktywny,natomiast pracuje tylko na potrzeby EGR - logi wyglądają "normalnie" przepływomierz jest nieaktywny (wyłączony całkowicie), np. jak robię to grupa 003 MAF wymagany i aktualny na "0". Dzieki. Wczesniej forumowi tunerzy milczeli na ten temat(mimo iz ciagnałem za jezyki ), a ma to znaczenie w analizie logów. 003 BS czy dynamiczny/statyczny?
anderllh Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 003 BS czy dynamiczny/statyczny? Wszystkie
roman_tyk Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Kolejny z nieudanych wirusów. Gdzie tam kto widział takie cuda, ogranicznik momentu na poziomie 70 na seryjnych gratach. A w grupie 003 to powinno być znacznie więcej niż 800 (momentami 1200). Podmienić przepływomierz, a najlepiej podmienić i wgrać serię.
ugibuggy Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Przymierzałem sie do zrobienia logów na serii, ale spadł pierwszy konkretny snieg a razem z nim padło turbo (wrażenia z jazdy bezcenne). Dymi, jeździ, nie doładowuje.... Znalazłem już turbinę regenerowana we Wrocławiu, robią ponoć doważanie na 180k obr. z certyfikatem za 1029zł. Moze polecacie jakieś sprawdzone zaklady zeby ja wymienić? Co trzeba zrobić w takim przypadku przy wymianie? Jesli jeżdzi to oleju i filtru chyba nie musze teraz wymieniać?
roman_tyk Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Przymierzałem sie do zrobienia logów na serii, ale spadł pierwszy konkretny snieg a razem z nim padło turbo (wrażenia z jazdy bezcenne). Dymi, jeździ, nie doładowuje.... Znalazłem już turbinę regenerowana we Wrocławiu, robią ponoć doważanie na 180k obr. z certyfikatem za 1029zł. Moze polecacie jakieś sprawdzone zaklady zeby ja wymienić? Co trzeba zrobić w takim przypadku przy wymianie? Jesli jeżdzi to oleju i filtru chyba nie musze teraz wymieniać? Az sie prosi o turbo BRD
ugibuggy Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Wymieniłem turbo na regenerowane, połowa oleju poszła w dolot... LAG jeszce większy, 2.2-2.5 pierdolnięcie i leci... Wg mnie katalizator cały w oleju..?? Zobaczcie na logi: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_70213.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_70214.html [br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 15:36_________________________________________________Wyciąłem katalizator, sztanga chodzi płynnie i serwis turbo gdzie regenerowałem mówi, ze jest wszytko jest dobrze wyregulowane. Co moze być przyczyną takiego laga?
letallec Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja bym wrocil chwilowo do serii. Ciezko stwierdzic. Mozesz wrzucic logi 011BS?
ugibuggy Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_71186.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_71187.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się