Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o ocenę logów 1.9tdi


ugibuggy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem dlaczego uważasz,że po poprawnie zrobionym programie wskazania przepływomierza nie są istote (wykluczając modyfikację, gdzie przepływomierz jest usunięty)?

Niech autor wykona te logi na seryjnym programie, bo chyba nikt nie uwierzy...

Wlasnie o takie stwierdzenie mi chodziło. :hi: Ja nie wiem jeszcze jak stwierdzić po logach ze przepływomierz jest wylaczony. Podpowiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemik, nie wiem już o co Ci chodzi od początku, ale zostawie to, bo z wiatrakami walczyć nie będę :good:

letallec, nie można jednoznacznie stwierdzić,że przepływomierz jest wyłączony w programie, jest kilka możliwości:

a) przepływomierz nadal jest aktywny,natomiast pracuje tylko na potrzeby EGR - logi wyglądają "normalnie"

B) przepływomierz jest nieaktywny (wyłączony całkowicie), np. jak robię to grupa 003 MAF wymagany i aktualny na "0".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

letallec, nie można jednoznacznie stwierdzić,że przepływomierz jest wyłączony w programie, jest kilka możliwości:

a) przepływomierz nadal jest aktywny,natomiast pracuje tylko na potrzeby EGR - logi wyglądają "normalnie"

B) przepływomierz jest nieaktywny (wyłączony całkowicie), np. jak robię to grupa 003 MAF wymagany i aktualny na "0".

Dzieki. Wczesniej forumowi tunerzy milczeli na ten temat(mimo iz ciagnałem za jezyki :wink4: ), a ma to znaczenie w analizie logów.

003 BS czy dynamiczny/statyczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny z nieudanych wirusów.

Gdzie tam kto widział takie cuda, ogranicznik momentu na poziomie 70 na seryjnych gratach.

A w grupie 003 to powinno być znacznie więcej niż 800 (momentami 1200).

Podmienić przepływomierz, a najlepiej podmienić i wgrać serię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Przymierzałem sie do zrobienia logów na serii, ale spadł pierwszy konkretny snieg a razem z nim padło turbo :D(wrażenia z jazdy bezcenne). Dymi, jeździ, nie doładowuje.... Znalazłem już turbinę regenerowana we Wrocławiu, robią ponoć doważanie na 180k obr. z certyfikatem za 1029zł. Moze polecacie jakieś sprawdzone zaklady zeby ja wymienić? Co trzeba zrobić w takim przypadku przy wymianie? Jesli jeżdzi to oleju i filtru chyba nie musze teraz wymieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Przymierzałem sie do zrobienia logów na serii, ale spadł pierwszy konkretny snieg a razem z nim padło turbo :D(wrażenia z jazdy bezcenne). Dymi, jeździ, nie doładowuje.... Znalazłem już turbinę regenerowana we Wrocławiu, robią ponoć doważanie na 180k obr. z certyfikatem za 1029zł. Moze polecacie jakieś sprawdzone zaklady zeby ja wymienić? Co trzeba zrobić w takim przypadku przy wymianie? Jesli jeżdzi to oleju i filtru chyba nie musze teraz wymieniać?

Az sie prosi o turbo BRD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem turbo na regenerowane, połowa oleju poszła w dolot... LAG jeszce większy, 2.2-2.5 pierdolnięcie i leci... Wg mnie katalizator cały w oleju..?? Zobaczcie na logi:

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_70213.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ugibuggy_70214.html

[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 15:36_________________________________________________Wyciąłem katalizator, sztanga chodzi płynnie i serwis turbo gdzie regenerowałem mówi, ze jest wszytko jest dobrze wyregulowane. Co moze być przyczyną takiego laga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wrocil chwilowo do serii. Ciezko stwierdzic. Mozesz wrzucic logi 011BS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...