Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Drążek i końcówka - pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w moim autku (patrz profil) wymieniłem drążk i końcówke drążka z prawej strony i okazało sie że niema rergulacji zbieżności tzn końcówka drążka nie chce się wkręcić do końca !!???!!!??? :shocked: i teraz niewiem czym to jest spowodowane wadą elementów czy złym dich dobraniem ....kumpel który mi to zamawiał zarzeka się że części dobrał odpowiednie bo tu niema jakiejś wielkiej filozofji.... a jednak nie pasują (niestety za bardzo nie mogłem porównać tych elementów gdyż starą końcówke z drążkiem należało uciąć :blink:) i teraz jest kicha bo koło mam zbierzne i to sporo !!

I teraz pytanko czy ktoś sie spotkał z takim problemem ?? Czy moge tak o poprostu uciąć końcówke żeby niejako weszła głebiej ???

Opublikowano

ja wymieniełem u siebie to samo i jak kupowałem to musiałem dokładnie podać jaki model, rok produkcji, silnik, czy ośka czy q więc może kolega ci zamówił do innego modelu. Z tym ucinaniem to raczej nie można, lepiej kup drugą końcówkę, nie jest to droga rzecz, odpowiednią do twojego auta.

niestety za bardzo nie mogłem porównać tych elementów gdyż starą końcówke z drążkiem należało uciąć

dlaczego uciąć??nie dało się jej wyciągnąć

Opublikowano

no niestety nie bardzo bo klucza specjalnego niemam żeby złapać od zewnątrz zały drążek a końcówka zapieczona na amen :( zrobie tak że faktycznie kupie nowe elementy tylko że musze oba bo niewiem który jest nie taki jak trzeba a to już 120 zł ale może uda mi się tamte oddać

Opublikowano

Witam

Przyłącze sie do tego problemu bo mam podobny i nie wiem co zrobić :confused4:

Kupiłem nowe końcówki drążków (takie same jak stare) i pojechałem na diagnostyke ustawić zbieżność i sie okazało że regulacja na drążkach sie skończyła a jeszcze 1 cm trzeba by tył opon do środka ściągnąć.

Wcześniej były mniej wkrecone i zbieżność była opon nie cieło. Teraz wkręcone są do oporu a zbieżności nie ma. :wallbash:

Ktoś ma może jakąś rade dla mnie ????

Opublikowano

moge ci tylko podpowiedzieć tzn jeżeli zamawiasz to bierz komplet z jenej firmy ja wziołem z dwuch innych końcówka/drążek i była katastrofa wziołem komplet było lepiej nie dużo lepiej ale lepiej zbierzność dało sie ustawić na styk a jeżeli dalej kicha to chłopaki na warsztacie proponowali ciąć końcówke

Opublikowano

A nie masz moze innej liczby obrotow kierownicy w prawo i w lewo? moze maglownica nie jest w pozycji neutralnej gdy kola stoja prosto.

Opublikowano

Na maglownicy jest równo, ale to i tak by nie miało znaczenia przy zbieżności raczej.

Dzis odkręciłem i sie okazało że przegub kulowy sie odkrecił :/

Wkręciłem go ale jeszcze mi brakuje 3 mm zbieżności a regulacji nie ma :no:

Jeszcze mam zamiar dac cieńsze nakrętki kontrujące na końcówkach drążków i powinno być ok.

Ale coś mi sie dalej nie widzi ta regulacja :mysli:

Opublikowano

u mnie gometria mieści sie w granicach na styk ale mają mi przyjść nowe oponki i boje sie żeby ich nie zjechało więc odżałuje i skocze do Audi z prośbą o ustawienie zbieżności zobaczymy co mi powiedzą ..... niewiem czy zdążę dziś ale w przyszłym tygodniu napewno .... ktoś wie ile ta przyjemność może tam kosztować ??? może oni podsuna jakieś rozwiązanie a jak nie to biore kątówke i ucinam 1.5 do 2 cm i myśle że bedzie temat z głowy .... jak sie coś dowiem dam znać

co do nakrętki kontrującej to chyba ci nic nie da bo to szpilka sie nie chce wkręcić a tu przy nakrętce jest luz (to nie ona blokuje) tak mi sie wydaje ja robiłem to miesiąc temu ... :mysli:

Opublikowano

Witam

No ja zrobiłem cieńsze nakretki kontrujące. Znaczy sie podfrezowałem że nachodzą dalej na niegwintowaną część.

I musiałem skrócić końcówke o jakies 5 mm bo wkręciła sie do oporu a tu miałem jeszcze troche gwintu do dyspozycji.

Teraz jest ok. Można ustawiać zbieżnie i rozbieżnie koła do woli jest na tyle regulacji.

Naketki kontrujące o 3mm ściągnołem.

Opublikowano

Końcówke ciołem szlifierką.

No masz racje gwint się uszkadza przy cięciu no ale ja mam narzynki do drobnego gwintu wiec potem gwint "przeleciałem" i jest elegancko jak trzeba.

Robiłem to w warsztacie samochodowym a nie w piwnicy wiec wszystko jest :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...