Pawel060 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam. Problem dotyczy A6C5 tiptronic. Po przejechaniu ok. 15 kilometrów postawiłem autko pod domem było wszystko OK. Po ok. godzinie postoju nie mogę przestawić lewarka z P na D, w ogóle nie można go ruszyć. Po naciśnięciu pedału hamulca, kontrolka przy lewarku nie gaśnie, czyli jakby to naciśnięcie pedału nic nie dawało. Co to może być...?! Światła STOPu są, koledzy z A6 Klub Polska sugerowali włącznik świateł stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokram 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 CZesc, Szukaj na forum tematu, jesli dobrze pamietam to bedzie problem z wybierakiem tej skrzyni. Sokram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdansky 0 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 spróbuj podłączyć VAG'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jeśli nie dysponujesz vagiem, to zerknij jednak na włącznik stopu - to dość prawdopodobna przyczyna. W przypadku, gdy to nic nie da, przekręć kluczyk o jedną pozycję (nie na zapłon) i zmień położenie lewarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 nie sądzę by był to włącznik... i nie ruszy lewarka po zapłonie bo z tego co napisał świeci mu się cały czas lampeczka "nienaciśniętego hamulca" przy lewarku tipa - nawet po naciśnięciu hamulca więc lewarek jest cały czas zablokowany przez elektronikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_Wroc. 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Nie dawno miałem podobny problem w swoim B5... Okazało się, że wybierak do wymiany. Coś tam robiło zwarcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 i to jest pierwsza rzecz od której bym zaczął - rozebranie wybieraka i sprawdzenie.... ponieważ ostatnie przesunięcie z D na P mogło coś uszkodzić i stąd objawy "wszystko było ok a tutaj nagle nie mogę ruszyć drążka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek123438 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 wybierak do wymiany a ten na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Panton - napisałem koledze, żeby przekręcił o jedną pozycję, czyli nie na zapłon - wtedy odpuszcza blokada w skrzyni i można przesunąć lewarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel060 0 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Kolega z A6 podpowiedział, żebym wyjął bezpiecznik nr.31, on jest od blokady elektromagnetycznej drążka. Udało mi się dojechać do mechanika. Odebrałem dziś samochód. Okazało się, że powycierane są magnesy w płytce elektronicznej od lewarka zmiany biegów, coś tam poprawił ale jest do wymiany, nie działa tip, nie wyświetlają się biegi na FISe, zainkasował 200 i tyle. Mam ten cały mechanizm, ale do wymiany prawdopodobnie trzeba opuszczać skrzynię, bo wchodzi od spodu- ok.7 stówek sobie liczy, a samej płytki nie chce wymienić " bo, coś będzie nie działać" i takie tam... Wymienię sam płytkę i napiszę co i jak. Dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_Wroc. 0 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Kolega z A6 podpowiedział, żebym wyjął bezpiecznik nr.31, on jest od blokady elektromagnetycznej drążka. Udało mi się dojechać do mechanika. Odebrałem dziś samochód. Okazało się, że powycierane są magnesy w płytce elektronicznej od lewarka zmiany biegów, coś tam poprawił ale jest do wymiany, nie działa tip, nie wyświetlają się biegi na FISe, zainkasował 200 i tyle. Mam ten cały mechanizm, ale do wymiany prawdopodobnie trzeba opuszczać skrzynię, bo wchodzi od spodu- ok.7 stówek sobie liczy, a samej płytki nie chce wymienić " bo, coś będzie nie działać" i takie tam... Wymienię sam płytkę i napiszę co i jak. Dzięki za podpowiedzi Ja za samą wymiane drążka miałem zapłacić 450zł... ale okazało się, że jakieś tam łopatki jeszcze do wymiany, olej, filtr itd. Zostałem skasowany po znajomości bez faktury 800zł (normalny koszt byłby 1300zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się