Pablo90 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam wszystkich kolegów z forum . Mam wielki problem, szukałem po różnych forach i nie mam wyjaśnionej odpowiedzi. Problem dotyczy Audi A3 2000 rok 1.9TDI 110km ASV licznikowo 205tys.km. W samochodzie ok 2 miesiące temu został wymieniony kpl. rozrząd z pompa wody pasek wielorowkowy wszystkie filtry oraz termostat wahlera gdyż temperatura na liczniku przy spokojnej jeździe osiągała 70 stopni a przy wyższej prędkości dochodziła do 90 ale poźniej spadała. Po wymianie części samochód jeździł normalnie, ogrzewanie dobrze grzało. Kilkanaście dni temu po przegonieniu samochodu ogrzewanie przestało grzać. Przy ustawieniu temperatury HI z kratek leci lekko ciepłe powietrze a nawet zimne. przy mniejszych prędkościach zaczyna grzać, ale gdy zredukuje i przyśpieszę samochód dostanie większych obrotów większą prędkość z kratek wieje zimnym powietrzem. Byłem u zaprzyjaźnionego mechanika zaczeliśmy od sprawdzenia drożności nagrzewnicy i według niego nagrzewnica jest ok, jeszcze raz odpowietrzyliśmy układ dla pewności ale to nic nie pomogło:( postawił mi przyczynę na 80% że to uszczelka pod głowicą bądź pęknięta głowica kurcze a on rzadko kiedy się myli i co najgorsze zawsze gdzie postawi 1 diagnozę ona się sprawdza:(. Może ktoś miał podobny przypadek, może ktoś coś słyszał o podobnym przypadku. Proszę koledzy pomóżcie.
Golem1 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 A ubywa ci płynu,bo jak głowica to powinno ubywać ci płynu.
Pablo90 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Co do płynu to przy sprawdzaniu drożności nagrzewnicy trochę poleciało. Muszę dolać zrównać i zaznaczyć na zbiorniczku ilość płynu i obserwować. Jak na razie nic się nie upomina o płyn że jest go mało.
Mariusz96 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam.Może vaga podepnij zobacz bledy.Temperaturę Ci po ilu km łapie?trzyma ją?może ktorys silniczek
Pablo90 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 Temp osiąga po kilku km nie powiem Ci dokładnie bo różnie teraz jest. Temperatura na dworze raz jest na minusie a raz na plusie. A co do trzymania temperatury to właśnie cały czas trzyma 90 stopni, nie nie rośnie i nie spada. Gdy temperatura dojdzie do 90 stopni to waż od termostatu strasznie zimny, tak jakby nie puszczał ale z drugiej strony wcale taż temperatura nie rośnie. Węże są trochę twarde. Jest strasznie głupi przypadek.
Mariusz96 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ja bym sprawdził bledy vagiem bo może ktorys z silniczkow się przycina od klap badz padl.może się przysłuchaj czy chodzą.To po pierwsze.Druga sprawa może być zamulona nagrzewnica.Ale z tego roku to mi się nie wydaje.Po trzecie obydwa przewody wchodzące do nagrzewnicy sa gorace jak osiągnie 90stopni?
Pablo90 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Silniczki słychać że pracują, nagrzewnica była sprawdzana na drożność w celu zobaczenia czy nie jest zatkana, a co do gorących węzy przychodzących do nagrzewnicy to sprawa się ma tak. Wąż przychodzący jest gorący jak diabli a drugi wychodzący jest już dużo chłodniejszy. Wody w samochodzie nie widać żeby puszczało.
Mariusz96 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Powiem Ci tak u mnie jak sie rozgrzeje samochod Tak Dobrze to węże od nagrzewnicy są gorące tak samo wyjście wejście aż się prawie dotknąć nie da może tu Jest problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się