chudy13101980 1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Panowie zerknijcie na mój EGR wyciąłem bo chciałem czyścić ale teraz się zastanawiam czy to ma sens czy kupić nowy,zaślepić .Zdjęcia podaje w linkach bo ostatnio nie mogę coś wrzucić normalnie. [mod]Wrzucaj zdjęcia na http://imageshack.com będzie łatwiej[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Najlepszą opcją byłoby wybebeszenie całego kolektora dolotowego i wyczyszczenie go z tego syfu, oczywiście egr poddać takiemu samu zabiegowi, złożyć na nowych uszczelkach i mieć spokój na kolejne 100tys km Jak działa to ja bym go nie zaślepiał, ale twoja decyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 no puki co wyczyściłem ERG i zobaczę,ale zamówię potrzebne uszczelki i wezmę się jednak za ten kolektor i wszystko wyczyszczę.Roboty trochę jest ale mam ciepło w garażu to tylko działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kolego jak by co to mam uszczelkę pod kolektor ORI nie ruszana więc jak by co to mogę oddać w dobrej cenie (zaraz pójdę i sprawdzę dokładnie jaki mam nr tej uszczelki ) Odnośnie EGR porządnie wyczyścić i będzie gitez majonez Jeśli chodzi o zaślepianie to zdania są podzielone - jest o tym troszkę na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 zobacz czy te uszczelki będą pasować do AWX-a i cenę to się dogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 zobacz czy te uszczelki będą pasować do AWX-a i cenę to się dogadamy niestety nie mogę sprawdzić nie hula mi ETKA ale myślę, że pasuje poniżej fotka i nr nr 028 129 717 D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 ok będziemy w kontakcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 czasem jestem w Dobryszycach jak by co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 W cywilnym wozie EGR powinien być i to sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 W cywilnym wozie EGR powinien być i to sprawny. u mnie w cywilnym nie ma i nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 W cywilnym wozie EGR powinien być i to sprawny. a co ty ekolog z zamiłowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 W cywilnym wozie EGR powinien być i to sprawny. a co ty ekolog z zamiłowania Nie, tylko wolę mieć prędzej cieplej w wozie. Bo odkąd nie mam EGR dłużej się nagrzewa, twardziej pracuje a plusów nie widać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzec39 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Panowie moj AWX ciezko pali ten pierwszy rozruch poranny czy cieplo czy zimno ma problem swiece nowe paliwo ok. Dodam ze jak juz zapali klekocze przez 5s potem pali jak lalka ten pierwszy rozruch ciezki. Nie mam pojecia gdzie szukac mechanik mowi ze zle paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti 34 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Panowie moj AWX ciezko pali ten pierwszy rozruch poranny czy cieplo czy zimno ma problem swiece nowe paliwo ok. Dodam ze jak juz zapali klekocze przez 5s potem pali jak lalka ten pierwszy rozruch ciezki. Nie mam pojecia gdzie szukac mechanik mowi ze zle paliwo. filtr paliwa wymieniałeś może zasyfiony już jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Skąd to pytanie w tym temacie ? Btw. co to znaczy ciężko pali ? Słabo kręci ? Aku może słabe ? Czy długo kręci rozrusznikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzec39 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Wszystkie filtry nowe mam auto od dwoch miesiecy na poczotku bylo ok z dnia na dzien vag nie pokazuje zadnego bledu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 może jakaś nieszczelność jest,nie wiem paliwo się cofa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzec39 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Wystarczy go zapalic na chwile potem juz pali dobrze na cieplym na zimnym po nocy grzeje swie przekrecam zapala po sekundzie gasnie za drugim zapala chodzi nie rowno jak by na dwa na 3 i klekocze przez 5 s potem jest juz ok auo kupilem dwa miesiace temu.moja narzeczona ma seata toledo TDI tam dotknac kluczyka i pali.[br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 00:49_________________________________________________vacupompa nowa nie mam pojecia mechanik mowi ze to wina paliwa nie wydaje mi sie skoro probowalem z kazdej stacji i jest to samo. Moze pompowtrysí moze mala dawka paliwa przy rozrochu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy13101980 1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 musisz sprawdzić korekty na pompo wtryskach.Czytam trochę twoje posty i auto masz nie długo można powiedzieć że za okazyjną cenę nabyłeś i teraz wszystko wychodzi.Masz silnik AWX ze skrzynią 6-cio biegową a to już jest bardzo dziwne bo w AWX były tylko 5-cio biegowe.Przed zakupem trzeba było się zarejestrować na forum i popytać koledzy by Ci coś doradzili,a tak to d--a.Korekty sprawdzisz VAG-iem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się