Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę błędu: J52 przekaźnik świec


holydiver

Rekomendowane odpowiedzi

Mam błąd:

01266 - Glow Plug Relay (J52)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Mam duuże problemy z odpaleniem auta poniżej 0 stopni celcjusza po nocy. Dymi, trzęsie, długo trzeba kręcić.

Najpierw myślałem, że wymiana świec żarowych coś pomoże, wszystkie stare były spalone.

Niestety nic się nie zmieniło, nie podaje chyba napięcia na świece, wentylator, ten z prawej strony (stojąc przodem do maski) cały czas chodzi na zapalonym silniku.

Klima wyłączona..

Wyszukałem, że może być problem z czujenikiem G2 lub G62..? Bezpiecznik świec 80A nie jest spalony.

Proszę o pomoc, zaraz wrzucę logi z VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece nie grzeja bo pewnie ecu widzi kosmos temp :)

pokaz 001 na zimnym silniku,

dla testu odlacz wtyczke z cz, temp i probuj odpalic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam takie logi: zimny silnik:

image.jpg

Trochę podgrzany, bieg jałowy:

image.jpg

[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 16:50_________________________________________________

swiece nie grzeja bo pewnie ecu widzi kosmos temp :)

pokaz 001 na zimnym silniku,

dla testu odlacz wtyczke z cz, temp i probuj odpalic :)

Nie wiem która to wtyczka, próbowałem szukać, mam niebieski czujnik z tyłu silnika na wężu od płynu chłodniczego - 2 pinowy i drugi z boku silnika w górnej części po prawej stronie, ten jest czarny 4 pinowy i też na innym wężu wychodzącym z głowicy silnika. One są na innych wężach, ale oba wychodzą z głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz wtyczkę od niebieskiego czujnika i spróbuj odpalić błąd mówi o przekazniku świec żarowych albo jest uszkodzony ale zacznij od tego czujnika zobaczymy jak sie zachowa silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz wtyczkę od niebieskiego czujnika i spróbuj odpalić błąd mówi o przekazniku świec żarowych albo jest uszkodzony ale zacznij od tego czujnika zobaczymy jak sie zachowa silnik

Bez niebieskiego silnik uruchomił się, ale już był podgrzany więc się nie liczy..muszę spróbować po nocy. Ale on jest 2 pinowy, niebeski to ten?

No i jeszcze poleciała mi w kosmos zapinka do niego :embarrassed: Gdzie mogę taką najtaniej znaleźć, bo nie chcę odkręcać osłony silnika? Niezdara ze mnie..

I jeszczcze pytanie, czy logi z vaga wyglądają ok?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlacz dwa czujniki jak masz

ale nie wyjmuj tylko kostke

i zobacz jak odpali

swiece sie podgrzeja wtedy dlugo,o ile przekaznik sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlacz dwa czujniki jak masz

ale nie wyjmuj tylko kostke

i zobacz jak odpali

swiece sie podgrzeja wtedy dlugo,o ile przekaznik sprawny

Ok, tak zrobię dziś po pracy. Jak to nie pomoże dobiorę się do przekaźnika świec żarowych.. I tu pytanie, szukam go na forum i zdania są podzielone, niektórzy twierdzą, że przekaźnik J52 jest gdzieś pod kierownicą, a inni, że w skrzynce sterownika silnika pod maską obok bezpiecznika świec żarowych. Może wiecie gdzie jest ten przekaźnik J52? A może są dwa przekaźniki do świec żarowych? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...