Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Nieszczelność węża powrotu nagrzewnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, mam pytanie czy orientujecie się czy w sklepach dostanę wąż powrotu z nagrzewnicy. Mam silnik 1.6 AHL i ten wąż powinien wchodzić na krociec z opaską zaciskową, a z niewiadomych mi przyczyn mam króciec z tym zakończeniem na spinkę ( niewiem jak to nazwać) wygląda jak w silniku ALZ. Mam na tym kroćcu mały wyciek. Kropla płynu mi się zbiera, czasem pocieknie. Będę prawdopodobnie wymieniał cały ten króciec i wszystkie oringi pod czujnikiem bo chcę ten wyciek zlikwidować. Czy orientujecie się czy da radę wymienić oring w tym wężu, bądź np jakoś go uszczelnić lub inaczej zamontować ten przewód. Nowy wąż kosztuje 90zł w ASO, a niedługo może będę mial wymiane termostatu i licząc wszystko (płyn króciec, oringi) wyjdzie w cholere kasy. Oczywiście jeśli będzie trzeba to wymienie, ale narazie się chciałem poradzić czy ktoś miał może taki problem. Z góry dzieki za pomoc i sugestie. Poniżej wklejam zdjecia z etki.

Króciec jaki powinien być i zaznaczone miejsce podłączenia tego przewodu.

obrazek_1q.jpg

Króciec, który mam i łaczenie, które jest.

obrazek_2q.jpg

Wąż z który mi przecieka przy króćcu.

w_a.jpg

Opublikowano

Masz to autko po lifcie ? Bo to , że 99 r. niewiele mówi :wink4:

Jeżeli po lifcie , to najprawdopodobniej masz tak jak w [ALZ] ,i [ANA] :wink4:

Opublikowano

Tak po lifcie... Rocznik 1999 modelowy 2000. Silnik ma mieć AHL, bynajmniej rozrząd pod taki kupiłem bo z nadwozia tak wynikało i z obudowy na rozrządzie, bo na bloku nie znalazłem. Zauważyłem, że dużo połaczeń w ukłądzie chłodzenia jest zmienionych na opaski skręcane. Kto wie może głowica zmieniona. No właśnie chodzi oto, że mam jak w ALZ, ale czy da radę w tym wężu np wymienć oring lub jakoś mu pomóc w uszczelnieniu czy porpostu do wymiany?

Opublikowano

A w tym krućcu jest jakiś oring ? W ETKA go nie widać

Opublikowano

No właśnie nie, ale patrząc na zdjęcia w intercarsie widać, że ten króciec co idzie do tego węża, ma kawałek rurki prostej, później sie poszerza w kształ stożka i ma ten kołnierz na spinkę. W Aso poweidzieli, że wąż w całości. Ten króciec wygląda tak na stronie intercarsu, ale przewodów nie mają.

ws_serve_pic.jpg

Opublikowano

Wyjmij wąż i sprawdź czy wewnątrz krućca jest oring ( inaczej się nie dowiemy ) :wink4:

Opublikowano

No właśnie trochę w tym problem, że na dniach nie dam rady tego ogarnać, bo mechaniorem nie jestem, a dojście tam słabe żeby pod chmurką zdejmować. Postaram się to jakoś rozwikłać.

Opublikowano

Jak chcesz zaoszczędzić płyn to najpierw ze zbiorniczka wyrównawczego spuść go ile się da jakimś tam wężykiem do pierwszego lepszego pojemniczka :wink4:

Opublikowano

Witam ten wąż 3a powinien być w całosci ??? bo ja mam łączony ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...