topor 1 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 toś się rozpisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duffy 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 pokaz klape cos mi ja zwinal sprzed nosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jak wszystko skoncze to pokaze;) Pany... jakie moga byc przyczyny przeładowania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jak wszystko skoncze to pokaze;) Pany... jakie moga byc przyczyny przeładowania?? na którym turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 starym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 k**wa:D Nobla dla CIebie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 starym a mówiłes niedawno ze wszystko OK przyczyny mogą być poprzez zapieczone turbo, niesprawny n75 :gwizdanie: i powinien łapać błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 problem z podciśnieniem , zapieczone kierownice turbo , czujniki , wężyki ...trzeba zrobic logi , z czytać blędy z vaga na tym polega diagnoza "choroby" inaczej się nie da , chyba , że chcesz wymieniać wszystko po kolei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 problem z podciśnieniem , zapieczone kierownice turbo , czujniki , wężyki ...trzeba zrobic logi , z czytać blędy z vaga na tym polega diagnoza "choroby" inaczej się nie da , chyba , że chcesz wymieniać wszystko po kolei nie przypuszczałem że ktoś Mu to tak ładnie wytłumaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 starym a mówiłes niedawno ze wszystko OK przyczyny mogą być poprzez zapieczone turbo, niesprawny n75 :gwizdanie: i powinien łapać błędy logi okejas, dlatego mnie to dziwi niesamowicie, jutro znow zrobie logi, N75 w kwietniu wymieniony na nowy, Turbo czyszcone tez w kwietniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jeżeli logi ok to skąd wiesz że przeładowuje? pokaż no je tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jutro jak zrobie na nowo to wkleje, wszytsko przez ten wskaznik pertolony:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jutro jak zrobie na nowo to wkleje, wszytsko przez ten wskaznik pertolony:/ kupujesz gówniany wskaźnik i się stresujesz po logach widać dokładnie ile pompuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Moje turbo po czyszczeniu pojeździło 5 miesięcy... ale awx/avf już się szykuje Tak btw to klapa elegancka :> widziałem dziś jak z kisielina leciałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 dzieks;) no u mnie tez turbawka juz pewna czeka na mnie. tak btw...:> masz moze dzisiaj chwile czasu na vaga? tudziez logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No ba Masz chyba moj tel, a jak nie to na PW poszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 bylem dzis ... ogladlaem gruba rzezba leci w aucie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 bylem dzis ... ogladlaem gruba rzezba leci w aucie :gwizdanie: gwint wreszcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi