bartek1605 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 kolega zwrócił się z prośbą o znalezienie przyczyny bolączki 2,5 czyli narywanie w serwisach zostawił już siatke dularów a przyczyny nadal nie udało się wyeliminować, 6 miesięcy temu wymienione: - rozrząd kompletny - pompa wtryskowa - wtryskiwacze (regenerowane) kilka logów na szybko (ze względu na słabą baterie) oprócz wyjepanych w kosmos korekcji na 3 i 5 garnku do czego tu można by się jeszcze czepić BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67898.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67899.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67900.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67901.html MS Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67902.html Grupy: 013,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67903.html DYN Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67904.html Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67905.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67906.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67907.html
vauxhall95 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 troche regulator napiecia zaczyna swirowac.Poza korekcjami jest ok
bartek1605 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 zastanawiam się nad doregulowaniem kąta wtrysku bo rano troche ciężej odpala
vauxhall95 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 masz wmiare dobry kat wtrysku.Na tym powinien jeszcze lepiej odpalac rano
grejf Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=94865 Myślę, że będzie pomocne. edit: Jeszcze napisz czy to manual czy aftomat, bo jak na regenerowaną VP44 ma dość wysokie CF sN 001 ~26 (jeśli to manual to stan pompy jest ) przy dawce 3,4mg/h... wniosek, VP przeszło regeneracje bez stołu pobierczego Bosh'a EPS-815 (czyli chałupnicza regeneracja wymiany, nastawnika, lub ukl. elektr. bez kalibracji na stole)... Jesli aftomat to - 1. należy zaopatrzyć się w wersję oprogramowania ECU wskazanego w dokumentacji [czyli zrobić aktualizację oprogramowania sterownika silnika] 2. można wiedziec gdzie te auto zostawiło tyle wiader €...
bartek1605 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 to jest manual, a był "serwisowany" tu http://www.sztupecki.pl/o_firmie/ :gwizdanie: kolega się w końcu wkurrrrrr..ił i zabrał od niego dyliżans co do tej regeneracji, też mi śmierdzi bo wyniki korekcji pozostały praktycznie bez zmian
grejf Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 No to, wszystko wiadome. Czy ja wyjeli i wsadzili ... te wtryski tez strach pomyslec...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się