Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] [A6 BDH] Ocena logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

kolega zwrócił się z prośbą o znalezienie przyczyny bolączki 2,5 czyli narywanie

w serwisach zostawił już siatke dularów a przyczyny nadal nie udało się wyeliminować, 6 miesięcy temu wymienione:

- rozrząd kompletny

- pompa wtryskowa

- wtryskiwacze (regenerowane)

kilka logów na szybko (ze względu na słabą baterie)

oprócz wyjepanych w kosmos korekcji na 3 i 5 garnku do czego tu można by się jeszcze czepić :mysli:

BS

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67898.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67899.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67900.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67901.html

MS

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67902.html

Grupy: 013,014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67903.html

DYN

Grupy: 003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67904.html

Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67905.html

Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67906.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bartek_w0_67907.html

Opublikowano

troche regulator napiecia zaczyna swirowac.Poza korekcjami jest ok

Opublikowano

zastanawiam się nad doregulowaniem kąta wtrysku bo rano troche ciężej odpala :mysli:

Opublikowano

masz wmiare dobry kat wtrysku.Na tym powinien jeszcze lepiej odpalac rano

Opublikowano

:hi:http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=94865

Myślę, że będzie pomocne.

edit:

Jeszcze napisz czy to manual czy aftomat, bo jak na regenerowaną VP44 ma dość wysokie CF sN 001 ~26 (jeśli to manual to stan pompy jest :facepalm:)

przy dawce 3,4mg/h... wniosek, VP przeszło regeneracje bez stołu pobierczego Bosh'a EPS-815 (czyli chałupnicza regeneracja wymiany, nastawnika, lub ukl. elektr. bez kalibracji na stole)...

Jesli aftomat to -

1. należy zaopatrzyć się w wersję oprogramowania ECU wskazanego w dokumentacji [czyli zrobić aktualizację oprogramowania sterownika silnika]

2. można wiedziec gdzie te auto zostawiło tyle wiader €... ;)

Opublikowano

to jest manual, a był "serwisowany" tu http://www.sztupecki.pl/o_firmie/ :gwizdanie:

kolega się w końcu wkurrrrrr..ił i zabrał od niego dyliżans

co do tej regeneracji, też mi śmierdzi bo wyniki korekcji pozostały praktycznie bez zmian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...