WAUZZZ8 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Witam wszystkich i może od razu przejdę do opisania problemu. Dokładne dane samochodu widzicie po lewej w informacjach profilowych. Chciałbym się dowiedzieć co dokładnie się stało i jakie są koszty naprawy tej usterki. Ze względu na długi weekend żaden mechanik nie może do mnie przyjechać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianus 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 to co ci sie oderwalo to jest podejrzewam czujnik jakis, moze cisnienie oleju, nie wiem. ale nie pompa oleju. pompa siedzi w misce olejowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 2 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Jest to czujnik prędkości obr wału , tak czy inaczej musisz zdjąc miske i wyjąć resztki czujnika, potem wymiana na nowy i bedzie zył jeszcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes1150 15 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Coś musiało odpaść/odkręcić się w komorze silnika :gwizdanie: To coś na kablu to czyjnik spalania stukowego i coś go od wewnątrz wypchało Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaku2_88 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 To co sie urwalo to czujnik predkosci obrotowej walu i to tamtedy mogl wyciec olej poniewaz on siedzi na bloku a jego koniec siega az do wenatrz skrzyni korbowej i odczytuje sygnal z wienca na wale korbowym. musisz oblukac czy ten wieniec sie nie rozpadl i nie urwal tego czujnika jak sam widzisz jest troche zmielony. Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
WAUZZZ8 0 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Poszperałem jeszcze trochę w internecie i jestem pewien że urwana część która wisi to czujnik położenia wału korbowego. Oto on: Sam czujnik nie jest taki drogi. Pytanie o dziurę którą po sobie zostawił. Wał korbowy znajduje się w bloku silnika i ciekawe czy uszkodził tylko blok czy też wałek bo jak widać na poniższym zdjęciu czujnik jest podpięty do bloku: Mam nadzieję że gdy go wyrwało zniszczyłk tylko blok i tutaj moje pytanie ile kosztuje wymiana takiego bloku bez jego ceny, chodzi mi tylko o przełożenie wszystkich bebechów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labiel 10 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Co do czujnika koledzy powiedzieli już wszystko. Teraz nie ma co gdybać tylko trzeba wyciągać silnik i rozbierać bo czujnik sam z siebie nie wyleciał. Inaczej stanu silnika i ewentualnych usterek nie ocenisz jak organoleptyczne, a do tego musisz zajrzeć w środek. Może się okazać że nie warto będzie naprawiać tego silnika, tym bardziej że na rynku jest pełno anglików z tym silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianus 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 a poza tym pamietaj ze awaria lub dzwon podstawa tuningu:) moze wrzuc 1,8t. niedawno nosilem sie z zamiarem kupna silnika i ktos z forum mi sie oferowal ze ma caly na samochodzie[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 22:21_________________________________________________ooo, juz znalazlem, gosc o nicku danio101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cacek89 2 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 WAUZZZ8 zanim to sie stalo miales jakies objawy ze cos sie dzieje z silnikiem? Wszystko do tej pory bylo z nim ok? Na jakim leju jezdziles? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now