diego_85 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Off topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
addassko 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 zmieniales moze tasme pod kierownica albo cos tam grzebałeś?? :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonGTI 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Kupiłeś już ze świecącą czy robiłeś może coś przy liczniku? Tzn np próba zczytania przebiegu lub jego zmiana "jakimś programem"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Kasowałeś błedy ? Vin trzeba przuczyć w sterowniku Jaskow Byłó autko strzelone ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego_85 0 Posted January 10, 2012 Author Share Posted January 10, 2012 Takie kupiłem, vin w sterowniku Airbag jest prawidłowy reszta przyuczona i jest ok. Auto bez wypadek... Jeśli chodzi o kiere to nic przynajmniej ja nie ruszałem. Jak go oglądałem nic się nie działo, po przyjeździe do domu na drugi dzień po nocy pojawiły się błędy, a akku OK. Przebieg oryginalny ja tez nie kombinowałem nic. [br]Dopisany: 09 Styczeń 2012, 14:29_________________________________________________Problem rozwiązany, okazało się że podczas zabawy kabelkiem za 50zł z allegro kasując błędy uszkodził się eeprom licznika - w kopii vinu brakowało 2 literek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonGTI 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Kupiłeś już ze świecącą czy robiłeś może coś przy liczniku? Tzn np próba zczytania przebiegu lub jego zmiana "jakimś programem"? To co pisałem wyżej... Samo zczytanie nie mogło uszkodzić eepromu, musiał ktoś próbować cofnąc licznik takim chinskim kablem i programem typu Commander.. Powiedz mi jak problem został rozwiązany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
addassko 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Kupiłeś już ze świecącą czy robiłeś może coś przy liczniku? Tzn np próba zczytania przebiegu lub jego zmiana "jakimś programem"? To co pisałem wyżej... Samo zczytanie nie mogło uszkodzić eepromu, musiał ktoś próbować cofnąc licznik takim chinskim kablem i programem typu Commander.. Powiedz mi jak problem został rozwiązany? wiec licznik byl cofany... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonGTI 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 No tak, ktoś przed sprzedażą chciał cofnąc ale tanim kosztem... Normalnie jakbym sąsiada widział, kupił kabel i zaczynał prowadzić działalnośc jako cofanie licznikow niewiem na pewno ale chyba Commanderem i kablem chinskim... Skonczylo sie szybciej niz zaczelo, pierwsze auto Audi A4 B6 i uwalony licznik RB4- objaw to wlasnie brakujący VIN i zaświecająca sie kontrolka AIRBAG po 10 minutach.. Tutaj mogl akurat cofnąc ale zostawił po sobie duży slad, a przeciez nie o to chodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
addassko 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 no niestety tak bywa napisz jak problem został rozwiazany Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonGTI 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Zrobisz scan calego auta i jesli opuści(przeważnie opuszcza) AirBag to potem sobie to doskanujesz ręcznie, bo tam wyświetla co było skanowane a co nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 ster airbag o danym nr ktory sie pokazuje przed ostrzezeniem wchodzac recznie w 15 moze ulec uszkodzeniu przy pomocy 409 i w dol, vcds radzi sobie z nim bez problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego_85 0 Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 Widać ktoś próbował ale się nie udało - sprawdzony w ASO. Rozwiązanie: Zapisany nowy wsad z Component Protection ze starego i śmiga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
addassko 0 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Widać ktoś próbował ale się nie udało - sprawdzony w ASO. Rozwiązanie: Zapisany nowy wsad z Component Protection ze starego i śmiga. probowali i nie dali rady :gwizdanie: dobrze ze nie zrobil nikt wiekszej szkody... dobrze ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now