bond2a4 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam. Mam pewien problem w czasie skręcania kierownicy w czasie postoju. Gdy skręcam maksymalnie kierownicą w prawo lub w lewo pojawia się dziwny piskliwo-buczący dźwięk. Co jeszcze dziwniejsze dźwięk pojawia się tylko gdy trzymam kierownicę maksymalnie skęconą (czyt. do oporu). Gdy puszczam luźno kierownicę w/w dźwięk znika. Niestety nie zlokalizowałem dokładnie miejsca pochodzenia dźwięku ponieważ muszę pzrytrzymywać kierownicę aby pojawił się. Postanowiłem udać się z tym problemem do mechanika ale może ktoś rozjaśni mi ten zgrzyt. Moje auto to AUDI A4 Avant 2.0 TDi Multitronic 2005 rok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Sprawdz sprzegiełko na alternatorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi66 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Ja obstawiam raczej na pompę wspomagania,sprawdź poziom płynu w układzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erniorzegow 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Oczywiście że to pompa tak się dzieje nie tylko u ciebie kiedyś mechanik powiedział mi że tak ma być . Ale płyn w układzie wspomagania sprawdz Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Kolego miałem taki problem wymieniłem płyn w serwo i po problemie :gwizdanie:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 20:24_________________________________________________ mechanik powiedział mi że tak ma być . Zmień mechanika :> jak się pojawia taki dzwięk to czas dolać olej do serwo albo wymienić :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
akjam 4 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Sprawdz sprzegiełko na alternatorze U mnie był dokładnie ten problem i po wymianie sprzęgiełka wszystko jest OK. Koszt ok. 130plnów. Ja obstawiam raczej na pompę wspomagania,sprawdź poziom płynu w układzie. Oczywiście że to pompa tak się dzieje nie tylko u ciebie kiedyś mechanik powiedział mi że tak ma być . Ale płyn w układzie wspomagania sprawdz Nie bądźcie tacy pewni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erniorzegow 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 O ile wiem to serwo jest od hamulców Link to comment Share on other sites More sharing options...
bond2a4 0 Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Ok. wymienie płyn w układzie bo to najprostsze i dam znać. Dzięki wszystkim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Pablo. 16 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Każda pompa przy max skręcie i przytrzymaniu kierownicy wydaję dźwięki. Nie chce mi sie opisywać zasady działania poszukajcie w internecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akjam 4 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Każda pompa przy max skręcie i przytrzymaniu kierownicy wydaję dźwięki. Nie chce mi sie opisywać zasady działania poszukajcie w internecie. Ale nie każda wydaje piskliwo-buczący dżwięk o czym pisze autor wątku. Jeszcze raz podkreślę, że ja miałem takie właśnie objawy - głośny, piskliwy dźwięk. Po wymianie sprzęgiełka wszystko wróciło do normy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil82 1 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 najszybciej bedzie jak sprawdzisz sobie poziom płynu, jak będzie za mało to dolej, tylko tego który jest dedykowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigok 1 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Ja musiałem wymienić napinacz paska. Zbyt luźny pasek i jak przyszedł opór z pompy wspomagania to pasek się ślizgał i stąd te piszczenie. Przy okazji wymieniłem sprzęgiełko w alternatorze bo pstrykało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo 1 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Każda pompa przy max skręcie i przytrzymaniu kierownicy wydaję dźwięki. Nie każda :gwizdanie: ja miałem stan min i dotego płyn był już czarny,wymiana na nowy i stan max,teraz przy skręcie na max nie wydaje żadnych dzwięków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
armando 1 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Każda pompa przy max skręcie i przytrzymaniu kierownicy wydaję dźwięki. Nie każda :gwizdanie: ja miałem stan min i dotego płyn był już czarny,wymiana na nowy i stan max,teraz przy skręcie na max nie wydaje żadnych dzwięków. napewno ja slychac jak skrecisz do oporu Link to comment Share on other sites More sharing options...
erniorzegow 1 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Panowie i panie robicie z igły widły niech chłop sprawdzi poziom płynu jak jest czarny to go wymieni a jak brakuje to uzupełni i tyle Chyba że to nie pomorze to wtedy bedziemy radzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4-Tomek 5 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Mam ten sam problem, że przy skręconych kołach na max i trzymaniu kierownicy pompa piszczy (wyje) jak kto chce może nazwać dźwięk. Po prostu pompa daje czadu ale nie jest to zbyt głosne siedząc w aucie ale na zewntątrz to trzymać ale do rzeczy: Płyn w zbiorniczu jest zielono czarny z przewagą na czarny i jest dość rzadki a płynu jest na minimum a nawet ciut poniżej. Ori płyn w ASO jakie ma oznaczenie? Bo zielony Febi 6162 czyli mineralny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Cruz 0 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Bierz plyn ori z korka na zbiorniczku, nie jest drogi. Ja miałem słabe piszczenie przy maksymalnym skręcie, wymieniłem na oryginalny i wszystkie odgłosy ustały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4-Tomek 5 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Bierz plyn ori z korka na zbiorniczku, nie jest drogi. Ja miałem słabe piszczenie przy maksymalnym skręcie, wymieniłem na oryginalny i wszystkie odgłosy ustały. Na zbiorniczku nic nie jest napisane ale z tego co znalazłem na forum to kiedyś było oznaczenie G002 teraz jest G004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now