Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Złącze elastyczne... Połączenie turbiny z katalizatorem.PROBLEM!!!


konrad0703

Recommended Posts

WITAM

Panowie mam odwieczny problem ze złączem elastycznym(łącznik między turbiną a katalizatorem)...

Problem jest tej natury,że co około 10 tys km to złącze po prostu się przepala i spaliny dostają się pod maskę i w rezultacie podczas postoju również do wewnątrz pojazdu.Zaczyna mnie to już delikatnie mówiąc drażnić :wallbash:

Po przepalenia głośniej chodzi turbina,co wzbudza zainteresowanie ludzi przechodzących chodnikiem :naughty:

Rozważam wymianę wszystkich poduszek pod silnikiem,ale nie wiem czy to ma sens... Jakiej firmy złącze tam wspawać???

Dodam,że kupuję je po około 50 zł,więc jakość może nie jest najlepsza,ale mechanik do którego jeżdżę z samochodami,mówi,ze to powinno wystarczyć... Proszę o pomoc i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja za to złącze elastyczne zapłaciłem 180zł wraz z montażem. Z tego co mówił to za samo złącze 120-130zł

Link to comment
Share on other sites

Leczysz skutek nie przyczynę.

Złacze prawdopodobnie się urywa bo silnik skacze jak szalony.

U mnie przyczyną były drgania silnika powodowane złym stanem poduszki (wylała się)

Koszt 250zł (50 złącze)

Link to comment
Share on other sites

Powiem szczerze,ze silnik wpada w dziwne drgania przy prędkości od 110-140/h stąd moje przypuszczenia o poduszkach.Dodam jeszcze,że końcowy tłumik strasznie draga jak założę nowe złączę... Może za sztywno ten tłumik jest włożony ? Nie wiem sam :wallbash: Pozdrawiam i Dziękuję

Link to comment
Share on other sites

Łącze przenosi trochę drgania, jak silnik skacze to przecież wydech też.

Próbowałeś jakiej siły trzeba żeby wygiąć łącznik elastyczny?

Zobacz wątki o wibracjach silnika i uszkodzonych poduszkach.

Moje zdanie: na kanał które poduszki uszkodzone: od silnika są "spocone" od wycieku oleju, od skrzyni powinno być widać że gumy pourywane, na schrot ori za 50-70zł/szt (znaczek AUDI!!!, cała guma w cyfrach), żadne tam "ludzie to biorą", "też idą na pierwszy montaż" i wyprodukowano w "niemieckich chinach" wymienić (warsztat) i zobaczyć jak z drganiami. U mnie pomogło.

Link to comment
Share on other sites

sprawdź poduszki silnika i skrzyni biegów, co do plecionki polecam bosala z podwójnym oplotem ,są e plecionki niby wzmacniane to jest jeden wielki szajs padają po 8 miesiącach

Link to comment
Share on other sites

moze sie podłącze do tematu... u mnie byly odczuwalne straszne wibracje przy okreslonych obrotach, czesto na biegu jałowym na postoju... wymieniłem wszystkie poduszki pod skrzynia i pod silnikiem (ori lemforder) i plecionke, w sumie "no name" (ale zaplaciłem za nią chyba 90zł, juz nie pamietam). wibracje nadal są niestety, moze troche mniejsze i nie telepie tak budą przy gaszeniu silnika ale spodziewałem się lepszego efektu... ktos wie czym to moze byc jeszcze spowodowane? czy można to źle poskładać?

Link to comment
Share on other sites

Wyjaśniam ci dlaczego. Bo w przypadku auta grupy VW stosuje się wzmacniane siatki (łącznik elastyczny), np 50x100 ale 3W czyli warstwowy wewnątrz będzie wyglądał jak by był owinięty spiralą a te zwykłe 50x100 taka taniocha najzwyklejsza wygląda po zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie tak samo. Dlatego zomontu 50/bądz 55x100 3W. Róznica taka ze wytrzyma ci napewno długooooo a cena to 3 krotna zwykły około 30zł 3W około 120zł.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...