Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Złącze elastyczne... Połączenie turbiny z katalizatorem.PROBLEM!!!


konrad0703

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

Panowie mam odwieczny problem ze złączem elastycznym(łącznik między turbiną a katalizatorem)...

Problem jest tej natury,że co około 10 tys km to złącze po prostu się przepala i spaliny dostają się pod maskę i w rezultacie podczas postoju również do wewnątrz pojazdu.Zaczyna mnie to już delikatnie mówiąc drażnić :wallbash:

Po przepalenia głośniej chodzi turbina,co wzbudza zainteresowanie ludzi przechodzących chodnikiem :naughty:

Rozważam wymianę wszystkich poduszek pod silnikiem,ale nie wiem czy to ma sens... Jakiej firmy złącze tam wspawać???

Dodam,że kupuję je po około 50 zł,więc jakość może nie jest najlepsza,ale mechanik do którego jeżdżę z samochodami,mówi,ze to powinno wystarczyć... Proszę o pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za to złącze elastyczne zapłaciłem 180zł wraz z montażem. Z tego co mówił to za samo złącze 120-130zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze,ze silnik wpada w dziwne drgania przy prędkości od 110-140/h stąd moje przypuszczenia o poduszkach.Dodam jeszcze,że końcowy tłumik strasznie draga jak założę nowe złączę... Może za sztywno ten tłumik jest włożony ? Nie wiem sam :wallbash: Pozdrawiam i Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącze przenosi trochę drgania, jak silnik skacze to przecież wydech też.

Próbowałeś jakiej siły trzeba żeby wygiąć łącznik elastyczny?

Zobacz wątki o wibracjach silnika i uszkodzonych poduszkach.

Moje zdanie: na kanał które poduszki uszkodzone: od silnika są "spocone" od wycieku oleju, od skrzyni powinno być widać że gumy pourywane, na schrot ori za 50-70zł/szt (znaczek AUDI!!!, cała guma w cyfrach), żadne tam "ludzie to biorą", "też idą na pierwszy montaż" i wyprodukowano w "niemieckich chinach" wymienić (warsztat) i zobaczyć jak z drganiami. U mnie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze sie podłącze do tematu... u mnie byly odczuwalne straszne wibracje przy okreslonych obrotach, czesto na biegu jałowym na postoju... wymieniłem wszystkie poduszki pod skrzynia i pod silnikiem (ori lemforder) i plecionke, w sumie "no name" (ale zaplaciłem za nią chyba 90zł, juz nie pamietam). wibracje nadal są niestety, moze troche mniejsze i nie telepie tak budą przy gaszeniu silnika ale spodziewałem się lepszego efektu... ktos wie czym to moze byc jeszcze spowodowane? czy można to źle poskładać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśniam ci dlaczego. Bo w przypadku auta grupy VW stosuje się wzmacniane siatki (łącznik elastyczny), np 50x100 ale 3W czyli warstwowy wewnątrz będzie wyglądał jak by był owinięty spiralą a te zwykłe 50x100 taka taniocha najzwyklejsza wygląda po zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie tak samo. Dlatego zomontu 50/bądz 55x100 3W. Róznica taka ze wytrzyma ci napewno długooooo a cena to 3 krotna zwykły około 30zł 3W około 120zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...