Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Nie wchodzi 4 bieg


FerDar

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dawno kupiłem Audi A4 B5 silnik 1,9tdi z automatyczną skrzynią. Zakup automatu podyktowany był tym iż jestem niepełnosprawny i takie auto jest łatwiej przystosować dla niepełnosprawnego. Ostatnimi dniami zauważyłem iż w czasie jazdy nie wchodzi 4 bieg nie wiem czym jest to spowodowane bo dzień wcześniej wszystko działało. To moje pierwsze auto z automatyczną skrzynią i nie mam doświadczenia dlatego prosił bym o podpowiedz czym to może być spowodowane i jak to ewentualnie naprawić. Sam nie będę tego robił ale chciałbym wiedzieć co dolega mojemu autku mam nadzieję że nie jest to poważna usterka. Proszę o konkretne porady i uwagi a nie takie (jedz do serwisu) bo to sam wiem. A i chciałbym dodać że do 3 biegi wchodzą ładnie żadnych szarpnięć tylko jakby trochę wolniej się rozpędzał. Czytałem inne forum też i dodam więcej informacji otóż nie wchodzi 4 bieg w pozycji D inne pozycje działają i można ręcznie przerzucać na 1,2i3 raz nawet wrzuciłem N lekko przegazowałem a po ponownym przełączeniu na D zaczęły wchodzić normalnie biegi a następnego dnia znowu nie wchodziła ta pechowa 4 i sztuczka z N już nie pomogła.[br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 14:11_________________________________________________Ludziska kochane piszcie jeśli macie jakieś pomysły bo ja jeśli chodzi o auta to jestem blondynka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyświetlaczu przelożeń nie są czasem podświetlone wszystkie symbole naraz? Skrzynia być może pracuje w trybie awaryjnym, być z powodu usterki kasety wybieraka- piszesz że jak pomerdałeś wajchą z D na N i z powrotem to zaskoczyło :mysli: dobrze byłoby przypiąć interfejs diagnostyczny i sprawdzić czy nie ma błędów w sterowniku elektronicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach