s33d Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Witam! Problem wałkowany. Forum przeleciałem ale nie mogłem znaleźć sytuacji, którą sam mam. W skrócie: - ubywa płynu chłodniczego, - nie mam w zbiorniczku nalotu itd. płyn jest czysty, - korek wlewu oleju jest ok. nie ma nalotu itd W sumie to te objawy nie wykluczają uszczelki pod głowicą ale z tego co przeczytałem to jeśli nie ma gdzieś widocznych wycieków to pewnie to uszczelka. Ale u mnie taki przeciek zauważyłem dziś rano. Ciecz znajduje się pod świecami żarowymi na silniku pod wężem. Oto fotki: <a href="http://stud.ics.p.lodz.pl/~seed/DSC00786.JPG">FOTKA 1</a> <a href="http://stud.ics.p.lodz.pl/~seed/DSC00787.JPG">FOTKA 2</a> Może nie jest to bardzo widoczne na tych zdjęciach ale to jest to co się tak błyszczy. Po rozgrzaniu i na wyłączonym silniku ściskałem węże ale nie widziałem żeby coś kapało... Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? Pozdrawiam * płyn chłodniczy znajduje się w układzie klimatyzacji-układ chłodzący jest wypełniony płynem chłodzącym (temat poprawiony) [Musashi]
pawlo Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Z tego co opisujesz wnioskuje, ze nie jest to uszczelka pod glowica. Przyczyna jest natomiast na 99% pekniety krociec (ten odchadzacy od glowicy z czarnego tworzywa - dochodza do niego gumowe weze i oszdzony jest tez czujnik temperatury). Wymien go choc pekniecia na pierwszy rzut oka mozna nie dostrzec. Kup w ASO - nowy ok 70 PLN.
radzio Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 a ja stawiam na gumowy oring uszczelniajacy ten czujnik temperatury zamocowany na czarnym króćcu.On juz moze byc struchlaly ze starosci i nie trzyma tak jak powinien pozdrawiam
s33d Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 diagnoza - KRÓCIEC 65zł + robocizna (nie wiem ile konkretnie bo robiłem jeszcze wahacz) dzięki za pomoc i pozdrawiam. Temat można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi