Skocz do zawartości

pawlo

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawlo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawlo

0

Reputacja

  1. pawlo

    [ALL B7] Defekty po malowaniu

    Tak jak napisałem powyżej spróbuj dosuszyć. (niedosuszona warstwa, złe proporcje utwardzacza itp.). Sądzę, że było już widoczne wcześniej tylko nie zwróciłeś uwagi lub było mniej widoczne.
  2. pawlo

    [ALL B7] Defekty po malowaniu

    Po dwu miesiącach ciężko będzie - nic nie tracisz możesz spróbować dosuszyć te miejsca zwykłą suszarką do włosów (dość długo). Jeśli po tym zabiegu i spolerowaniu dalej będzie wychodzić to raczej do powtórnego lakierowania.
  3. pawlo

    [ALL B7] Defekty po malowaniu

    Objawy jak przy źle dosuszonym lakierze. Po spolerowaniu pokazuje się jak jest wilgoć (np. po deszczu).
  4. Przyczyną ubytku płynu (zazwyczaj małe ubytki) oraz opisywanego przez was "bulgotania" może być wąż nr części 038121473 -cena 60-65PLN w serwisie. Wymieniałem w dwóch samochodach AMJ i AVF - większość mechaników obstawiała uszczelkę pod głowicą, ale brak było typowych dla uszkodzonej uszczelki objawów.
  5. Napisałem już piastę kupuje się z łożyskiem jako jeden element (ostatnie zdjęcie w pierwszym poście) - firmy FAG - używane na pierwszy montaż (fabryczny). Oczywiście pierścień od ABS też jest w komplecie. W komplecie też jest nowa śruba - dokręca się ją 190 Nm + 180 stopni więc dość mocno.[br]Dopisany: 07 Październik 2011, 20:59_________________________________________________Koszt około 320 - 340 PLN
  6. Odkręcasz środkową śrubę (imbus) i ściągasz piastę z łożyskiem - to jeden zespół.
  7. Piasta po odkręceniu śruby schodzi dość lekko (przynajmniej jak ja zmieniałem to tak było). Śrubę dokręcamy książkowo 190 Nm + 180 stopni.
  8. Normalne jest to, że FIS może pokazywać inne spalanie, niż to faktycznie zmierzone. 0.5 l. różnicy to dobry wynik. Wszystko zależy od stylu jazdy, postoju w korkach itp. Jeśli chcesz wiedzieć jakie dokładnie masz spalanie to wylicz je z ilości spalonego paliwa i długiego dystansu w km.
  9. Może być elektrozawór pompy wtryskowej.
  10. Czasem przy powypadkowych samochodach skrzywione jest mocowanie pompy wtryskowej (nie osiowe w AFN) i faktycznie wtedy pasek rozrządu może być "zjadany" przez kolo pompy olejowej. Jest to zjawisko długo trwałe i faktycznie może nastąpić po jakiś przebiegu. Spotkałem się z czymś takim i pomogła wymiana mocowania pompy wtryskowej.
  11. Witam. Przestrzegam wszystkich przed kupnem u tego faceta w Radomiu jakichkolwiek silników czy innych części "http://allegro.pl/silnik-volkswagen-passat-audi-1-9tdi-alh-awx-agr-i1387328429.html". Facet jest zwykłym wielkim oszustem - osobiście kiedyś się sam nabrałem i teraz wiem co on oferuje. Absolutnie nie są nowe (ładnie wyczyszczone (szkiełkowane, malowane) i nie ma mowy o żadnej gwarancji - reklamacja kończy się twierdzeniem, że z winy użytkownika (poznałem w momencie reklamacji drugiego naciągniętego z podobnymi problemami jakie miałem ja, a rachunek mam na pamiątkę do dzisiaj). Jeszcze raz odradzam. Dla bardziej zainteresowanych info na PW.
  12. Naprawdę nie rozumiem dlaczego BMP porównujecie do BLB? BMP jest przecież 8 zaworowy w przeciwieństwie do 16 zaworowego BLB. Mój znajomy ma Passata z 2006 r z właśnie z silnikiem BMP i normalnie jeździ - nie martwi się żadnym "imbusikiem", a przejechał już sam ponad 100tys. km. Na liczniku też ma grubo ponad 200tys. km. Wszystkie wymiany książkowo i na razie nic z poważnych awarii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...