superdziki Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Proszę o analize logow Audi B5 kolegi silnik AVG Przebieg licznikowy 195kkm / rzeczywisty 350kkm Rok prod 2000 Od jakiegoś czasu na rozgrzanym silniku słychać jak coś mocno klekota, może ciut głośniej od strony turbo ale dokladnie nie wiadomo w każdym razie z silnika. Okoliczny mechanik, stwierdził że to szklanki się tłuką Auto w ogólnym stanie jak na ten przebieg bardzo dobrym, tylko ten silnik Jakiś większych kłopotów z silnikiem nie ma, błędów w silniku brak. Ogólnie to nie wiadomo czy brać się za ten silnik, czy się opłaca inwestować czy jest zjechany, czy może sprzedać i szukać coś innego? Może z logów winiknie coś więcej, a może konkretna przyczyna. Poradzcie w jakim stanie ten silnik fachowym okiem Poniżej logi Logi dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68603.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68604.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68610.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68609.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68606.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68605.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68608.html Logi statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68615.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68614.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68617.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68611.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68616.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68613.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68612.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68619.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68620.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68621.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68622.html Dzieki
Ossek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ogólnie nie jest źle. Kąt wtrysku do podregulowania, dawkę paliwa można zwiększyć. Przy dynamicznych pedał nie był wciśnięty do podłogi, dobrze by było je poprawić. Przepływomierz trochę tnie, ale może być to spowodowane lekko przycinającą się zmienną geometrią i falującym przez to ciśnieniem doładowania (jednak tu do diagnozy potrzebne są poprawne logi dynamiczne).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się